Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Ustawa o rachunkowości Komentarz Wydanie 2

Ustawa o rachunkowości Komentarz Wydanie 2

252.00zł
201.60zł
HTML5 Zaawansowane programowanie 59.00zł 41.30zł
HTML5 Zaawansowane programowanie

Tytuł: HTML5 Zaawansowane programowanie
Autor: Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim
ISBN: 978-83-246-4809-2
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2013
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 41.30zł


Twórz zaawansowane aplikacje - funkcjonalne, szybkie i łatwe w użytkowaniu!

HTML5 szturmem zdobywa rynek stron (a w zasadzie już aplikacji) WWW. Dziś ten odświeżony, bogaty w nowe możliwości język ma ogromny potencjał. Dlatego warto poświęcić mu trochę czasu i zacząć tworzyć jeszcze bardziej zaawansowane strony. To na pewno się opłaci!

Dzięki tej książce poznasz najbardziej zaawansowane możliwości HTML5. Nauczysz się wykorzystywać mechanizm geolokalizacji i będziesz w stanie dostarczać użytkownikom spersonalizowane treści w zależności od ich miejsca pobytu. Ponadto przekonasz się, jaki potencjał kryje element canvas. Za jego pomocą stworzysz niezwykle atrakcyjny interfejs bez konieczności stosowania dodatków do przeglądarki.

W dalszych rozdziałach sprawdzisz, jak prosta może być komunikacja przeglądarki z serwerem za pośrednictwem WebSockets oraz jak zachować funkcjonalność Twojej aplikacji w przypadku braku połączenia z siecią. Dzięki tej książce zdążysz na czas opanować nowości z HTML5 i wykorzystać je w Twoim kolejnym projekcie!

Sięgnij po tę książkę i:

  • dostarcz użytkownikowi odpowiednią zawartość strony w zależności od jego lokalizacji
  • przechowuj niezbędne dane w bazie danych przeglądarki
  • twórz atrakcyjny interfejs dzięki elementowi canvas
  • zastosuj najnowsze technologie!

Wykorzystaj moc najnowszych technologii, wchodzących w skład HTML5.

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie (17)

  • Mit roku 2022 i dlaczego nie ma on znaczenia (20)
  • Nowa wizja (21)
    • Kompatybilność i wytyczanie ścieżek (21)
    • Użyteczność i priorytet użytkownika (21)
    • Uproszczenie współpracy (22)
    • Uniwersalny dostęp (23)
  • Paradygmat braku wtyczek (23)
    • Co przyszło, a co odeszło? (24)
    • Nowy DOCTYPE i deklaracja zestawu znaków (25)
    • Nowe i wycofane elementy (26)
    • Znaczniki semantyczne (27)
    • Uproszczone wybieranie przy wykorzystaniu API selektorów (32)
    • Logowanie i debugowanie JavaScript (34)
    • window.JSON (35)
    • DOM poziom 3 (36)
    • Wzrost wydajności (36)
  • Podsumowanie (37)

      Rozdział 2. Wykorzystanie Canvas API (39)

      • Historia (39)
      • Czym jest canvas (40)
      • Koordynaty (40)
      • Kiedy nie używać elementu canvas (40)
      • Zawartość zastępcza (41)
      • CSS i canvas (42)
      • Wsparcie przeglądarek dla elementu canvas (42)
    • Wykorzystanie Canvas API (42)
      • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (42)
      • Dodanie elementu na stronę (43)
      • Wykonywanie transformacji na rysunkach (45)
      • Praca ze ścieżkami (47)
      • Praca ze stylami obramowania (49)
      • Praca ze stylami wypełnienia (49)
      • Wypełnienie prostokątnego obszaru (50)
      • Rysowanie krzywych (51)
      • Wstawianie obrazów na elemencie canvas (53)
      • Wykorzystanie gradientów (53)
      • Wykorzystanie deseni tła (55)
      • Zmiana rozmiaru obiektów na elemencie canvas (56)
      • Wykorzystanie operacji transformacji (58)
      • Renderowanie tekstu na elemencie canvas (60)
      • Tworzenie cieni (61)
      • Praca z pikselami (62)
      • Implementacja zasad bezpieczeństwa (64)
      • Porady praktyczne: szklany panel na całą stronę (68)
      • Porady praktyczne: synchronizowanie animacji (68)
    • Podsumowanie (70)

        Rozdział 3. Praca ze skalowalną grafiką wektorową (73)

        • Przegląd SVG (73)
          • Historia (73)
          • Zrozumieć SVG (74)
          • Grafika skalowalna (75)
          • Tworzenie grafiki 2D za pomocą SVG (76)
          • Umieszczenie SVG na stronie (76)
          • Proste kształty (77)
          • Transformacje elementów SVG (78)
          • Powtórne wykorzystanie zawartości (78)
          • Desenie i gradienty (79)
          • Ścieżki SVG (80)
          • Tekst w SVG (81)
          • Budowanie sceny (81)
        • Budowanie interaktywnej aplikacji z wykorzystaniem SVG (83)
          • Dodawanie drzew (83)
          • Dodanie funkcji updateTrees (83)
          • Dodanie funkcji removeTree (84)
          • Dodanie styli CSS (84)
          • Pełen kod (84)
        • Podsumowanie (87)

        Rozdział 4. Praca z elementami audiowizualnymi (89)

        • Przegląd informacji o elementach audio i video (89)
          • Kontenery wideo (89)
          • Kodeki audio i wideo (90)
          • Restrykcje audio i wideo (91)
          • Wsparcie przeglądarek dla dźwięku i wideo (91)
        • Wykorzystanie API dla dźwięku i wideo (92)
          • Sprawdzanie wsparcia przeglądarek (92)
          • Dostępność (93)
          • Zrozumieć elementy audio i video (94)
          • Praca z dźwiękiem (98)
          • Praca z wideo (99)
          • Praktyczne dodatki (106)
        • Podsumowanie (108)

        Rozdział 5. Wykorzystanie geolokalizacji (109)

        • Informacje o lokalizacji (109)
          • Szerokość i długość geograficzna (110)
          • Skąd pochodzą informacje (110)
          • Dane wynikające z adresu IP (111)
          • Dane GPS (111)
          • Dane pobierane w oparciu o Wi-Fi (111)
          • Dane pobierane z telefonu komórkowego (112)
          • Dane podawane przez użytkownika (112)
        • Wsparcie geolokalizacji przez przeglądarki (112)
        • Prywatność (113)
          • Uruchomienie mechanizmu ochrony prywatności (113)
          • Obchodzenie się z danymi geolokalizacyjnymi (114)
        • Wykorzystanie Geolocation API (115)
          • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (115)
          • Prośby o podanie lokalizacji (115)
        • Budowa aplikacji wykorzystującej geolokalizację (120)
          • Stworzenie kodu HTML (121)
          • Przetwarzanie danych geolokalizacyjnych (122)
          • Kompletny kod (124)
        • Praktyczne dodatki (127)
          • Jaki jest mój status? (127)
          • Pokaż mnie na mapie (128)
        • Podsumowanie (129)

        Rozdział 6. Wykorzystanie API komunikacji (131)

        • Cross Document Messaging (131)
          • Zrozumieć bezpieczeństwo pochodzenia (133)
          • Wsparcie w przeglądarce dla API komunikacji (134)
          • Wykorzystanie API postMessage (134)
          • Budowa aplikacji za pomocą API postMessage (135)
        • XMLHttpRequest Level 2 (140)
          • Przesyłanie żądań XMLHttpRequest pomiędzy różnymi domenami (140)
          • Zdarzenia postępu (142)
          • Wsparcie w przeglądarkach dla XMLHttpRequest Level 2 (142)
          • Wykorzystanie XMLHttpRequest API (142)
          • Budowanie aplikacji wykorzystującej XMLHttpRequest (144)
        • Praktyczne dodatki (147)
          • Struktury danych (147)
          • Framebusting (148)
        • Podsumowanie (148)

        Rozdział 7. Wykorzystanie mechanizmu WebSocket (149)

        • Informacje ogólne o mechanizmie WebSocket (149)
          • Komunikacja w czasie rzeczywistym i HTTP (149)
          • Zrozumieć mechanizm WebSocket (151)
        • Prosty serwer WebSocket (156)
          • Ramki WebSocket (157)
        • Wykorzystanie WebSocket API (163)
          • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (163)
          • Podstawowe wykorzystanie API (164)
        • Tworzenie aplikacji WebSocket (168)
          • Utworzenie pliku HTML (169)
          • Kod WebSocket (170)
          • Kod geolokalizacji (171)
          • Połączenie komponentów (171)
          • Kompletny kod (173)
        • Podsumowanie (175)

        Rozdział 8. Wykorzystanie Forms API (177)

        • Formularze HTML kontra XForms (177)
        • Formularze funkcjonalne (178)
        • Wsparcie przeglądarek dla formularzy HTML5 (178)
        • Katalog elementów input (178)
      • Wykorzystanie API formularzy (182)
        • Nowe atrybuty i funkcje (182)
        • Sprawdzanie formularzy za pomocą walidacji (185)
        • Pola i funkcje walidujące (188)
        • Informacja o poprawności (189)
        • Praktyczne dodatki (193)
      • Podsumowanie (195)

          Rozdział 9. Praca z techniką "przeciągnij i upuść" (197)

          • Internetowe "przeciągnij i upuść" - historia (197)
            • Obraz całości (198)
            • Zdarzenia, o których należy pamiętać (200)
            • Udział w przeciąganiu (202)
            • Przenoszenie i kontrola (203)
          • Budowa aplikacji "przeciągnij i upuść" (203)
            • Dotrzeć do strefy zrzutu (211)
          • Obsługa "przeciągnij i upuść" dla plików (211)
          • Praktyczne dodatki (215)
            • Modyfikacja wyglądu przeciąganego obiektu (215)
          • Podsumowanie (215)

          Rozdział 10. Wykorzystanie wątków roboczych (217)

          • Wsparcie w przeglądarkach (218)
          • Wykorzystanie Web Workers API (218)
            • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (218)
            • Tworzenie wątków roboczych (219)
            • Ładowanie i wykonywanie dodatkowego kodu JavaScript (219)
            • Komunikacja z wątkami roboczymi (219)
          • Tworzenie strony głównej (220)
            • Obsługa błędów (221)
            • Zatrzymywanie wątków roboczych (221)
            • Wykorzystanie wątków wewnątrz innych wątków (221)
            • Wykorzystanie liczników czasu (223)
            • Kod przykładu (223)
          • Budowa aplikacji wykorzystującej wątki robocze (224)
            • Tworzenie pliku pomocniczego blur.js (225)
            • Tworzenie strony aplikacji blur.html (226)
            • Tworzenie pliku blurWorker.js dla wątku (227)
            • Komunikacja z wątkami (228)
            • Aplikacja w akcji (229)
            • Kod przykładu (229)
          • Podsumowanie (234)

          Rozdział 11. Wykorzystanie API Web Storage (235)

          • Informacje ogólne o Web Storage (235)
          • Wsparcie w przeglądarkach (236)
          • Wykorzystanie API Web Storage (236)
            • Sprawdzanie wsparcia w przeglądarce (236)
            • Zapisywanie i pobieranie danych (237)
            • Zatykanie wycieków danych (238)
            • Magazyn lokalny kontra magazyn sesji (240)
            • Inne atrybuty i funkcje API Web Storage (240)
            • Aktualizacje magazynu (242)
            • Przeglądanie magazynu (243)
          • Budowa aplikacji przy wykorzystaniu magazynu (245)
          • Przyszłość baz danych magazynu przeglądarki (254)
            • Baza Web SQL (254)
            • API Indexed Database (256)
          • Praktyczne dodatki (258)
            • Przechowywanie obiektów JSON (258)
            • Współdzielenie danych między oknami (258)
          • Podsumowanie (260)

          Rozdział 12. Tworzenie aplikacji lokalnych (261)

          • Wsparcie w przeglądarkach (263)
          • Sprawdzanie wsparcia w przeglądarce (263)
          • Prosta aplikacja lokalna (263)
          • Praca w trybie offline (264)
          • Pliki manifestu (264)
          • API aplikacji lokalnych (266)
          • Pamięć podręczna w akcji (267)
        • Budowa aplikacji przy wykorzystaniu API aplikacji lokalnych (268)
          • Tworzenie pliku manifestu dla aplikacji (270)
          • Tworzenie struktury HTML i arkuszy stylów CSS (270)
          • Tworzenie pliku JavaScript dla trybu offline (271)
          • Sprawdzanie wsparcia w przeglądarce (273)
          • Dodanie obsługi dla przycisku (273)
          • Dodanie kodu geolokalizacyjnego (274)
          • Dodanie kodu obsługującego magazyn lokalny (274)
          • Dodanie obsługi dla zdarzeń trybu offline (275)
        • Podsumowanie (275)
            • WebGL (278)
            • Urządzenia (280)
            • API dźwięku (280)
            • Zdarzenia urządzeń z ekranem dotykowym (280)
            • Sieci peer-to-peer (282)
            • Kierunek rozwoju (283)
          • Podsumowanie (283)
          • HTML5 Zaawansowane programowanie
            Tytuł książki: "HTML5 Zaawansowane programowanie"
            Autor: Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim
            Wydawnictwo: HELION
            Cena: 59.00zł 41.30zł
            Klienci, którzy kupili „HTML5 Zaawansowane programowanie”, kupili także:
            <b>C# od podszewki Wydanie II</b>, <font color="navy">Jon Skeet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            C# od podszewki Wydanie II, Jon Skeet, Wydawnictwo HELION
            <b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
            <b>Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#</b>, <font color="navy">Dawid Farbaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo HELION
            <b>Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery</b>, <font color="navy">Kae Verens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery, Kae Verens, Wydawnictwo HELION
            <b>Tablice informatyczne PHP5</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Tablice informatyczne PHP5, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
            <b>Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!</b>, <font color="navy">Ken Schwaber, Jeff Sutherland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!, Ken Schwaber, Jeff Sutherland, Wydawnictwo HELION
             Koszyk
            0 przedmiotów
            Producent
            Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

            Wydawnictwo HELION
             Kategoria:
             Chemia
            Chemia leksykon ucznia

            Chemia leksykon ucznia

            6.00zł
            4.38zł
            Informacje
            Regulamin sklepu.
            Koszty wysyłki.
            Polityka prywatności.
            Jak kupować?
            Napisz do Nas.
             Wydawnictwa
             Poradniki
            C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
            Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
            C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II Nicolai M. Josuttis HELION
            Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
            Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
            Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
            Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
            SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
            Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

            poniedziałek, 22 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami