Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647

Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647

92.40zł
69.30zł
HTML5 Zaawansowane programowanie 59.00zł 41.89zł
HTML5 Zaawansowane programowanie

Tytuł: HTML5 Zaawansowane programowanie
Autor: Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim
ISBN: 978-83-246-4809-2
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2013
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 41.89zł


Twórz zaawansowane aplikacje - funkcjonalne, szybkie i łatwe w użytkowaniu!

HTML5 szturmem zdobywa rynek stron (a w zasadzie już aplikacji) WWW. Dziś ten odświeżony, bogaty w nowe możliwości język ma ogromny potencjał. Dlatego warto poświęcić mu trochę czasu i zacząć tworzyć jeszcze bardziej zaawansowane strony. To na pewno się opłaci!

Dzięki tej książce poznasz najbardziej zaawansowane możliwości HTML5. Nauczysz się wykorzystywać mechanizm geolokalizacji i będziesz w stanie dostarczać użytkownikom spersonalizowane treści w zależności od ich miejsca pobytu. Ponadto przekonasz się, jaki potencjał kryje element canvas. Za jego pomocą stworzysz niezwykle atrakcyjny interfejs bez konieczności stosowania dodatków do przeglądarki.

W dalszych rozdziałach sprawdzisz, jak prosta może być komunikacja przeglądarki z serwerem za pośrednictwem WebSockets oraz jak zachować funkcjonalność Twojej aplikacji w przypadku braku połączenia z siecią. Dzięki tej książce zdążysz na czas opanować nowości z HTML5 i wykorzystać je w Twoim kolejnym projekcie!

Sięgnij po tę książkę i:

  • dostarcz użytkownikowi odpowiednią zawartość strony w zależności od jego lokalizacji
  • przechowuj niezbędne dane w bazie danych przeglądarki
  • twórz atrakcyjny interfejs dzięki elementowi canvas
  • zastosuj najnowsze technologie!

Wykorzystaj moc najnowszych technologii, wchodzących w skład HTML5.

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie (17)

  • Mit roku 2022 i dlaczego nie ma on znaczenia (20)
  • Nowa wizja (21)
    • Kompatybilność i wytyczanie ścieżek (21)
    • Użyteczność i priorytet użytkownika (21)
    • Uproszczenie współpracy (22)
    • Uniwersalny dostęp (23)
  • Paradygmat braku wtyczek (23)
    • Co przyszło, a co odeszło? (24)
    • Nowy DOCTYPE i deklaracja zestawu znaków (25)
    • Nowe i wycofane elementy (26)
    • Znaczniki semantyczne (27)
    • Uproszczone wybieranie przy wykorzystaniu API selektorów (32)
    • Logowanie i debugowanie JavaScript (34)
    • window.JSON (35)
    • DOM poziom 3 (36)
    • Wzrost wydajności (36)
  • Podsumowanie (37)

      Rozdział 2. Wykorzystanie Canvas API (39)

      • Historia (39)
      • Czym jest canvas (40)
      • Koordynaty (40)
      • Kiedy nie używać elementu canvas (40)
      • Zawartość zastępcza (41)
      • CSS i canvas (42)
      • Wsparcie przeglądarek dla elementu canvas (42)
    • Wykorzystanie Canvas API (42)
      • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (42)
      • Dodanie elementu na stronę (43)
      • Wykonywanie transformacji na rysunkach (45)
      • Praca ze ścieżkami (47)
      • Praca ze stylami obramowania (49)
      • Praca ze stylami wypełnienia (49)
      • Wypełnienie prostokątnego obszaru (50)
      • Rysowanie krzywych (51)
      • Wstawianie obrazów na elemencie canvas (53)
      • Wykorzystanie gradientów (53)
      • Wykorzystanie deseni tła (55)
      • Zmiana rozmiaru obiektów na elemencie canvas (56)
      • Wykorzystanie operacji transformacji (58)
      • Renderowanie tekstu na elemencie canvas (60)
      • Tworzenie cieni (61)
      • Praca z pikselami (62)
      • Implementacja zasad bezpieczeństwa (64)
      • Porady praktyczne: szklany panel na całą stronę (68)
      • Porady praktyczne: synchronizowanie animacji (68)
    • Podsumowanie (70)

        Rozdział 3. Praca ze skalowalną grafiką wektorową (73)

        • Przegląd SVG (73)
          • Historia (73)
          • Zrozumieć SVG (74)
          • Grafika skalowalna (75)
          • Tworzenie grafiki 2D za pomocą SVG (76)
          • Umieszczenie SVG na stronie (76)
          • Proste kształty (77)
          • Transformacje elementów SVG (78)
          • Powtórne wykorzystanie zawartości (78)
          • Desenie i gradienty (79)
          • Ścieżki SVG (80)
          • Tekst w SVG (81)
          • Budowanie sceny (81)
        • Budowanie interaktywnej aplikacji z wykorzystaniem SVG (83)
          • Dodawanie drzew (83)
          • Dodanie funkcji updateTrees (83)
          • Dodanie funkcji removeTree (84)
          • Dodanie styli CSS (84)
          • Pełen kod (84)
        • Podsumowanie (87)

        Rozdział 4. Praca z elementami audiowizualnymi (89)

        • Przegląd informacji o elementach audio i video (89)
          • Kontenery wideo (89)
          • Kodeki audio i wideo (90)
          • Restrykcje audio i wideo (91)
          • Wsparcie przeglądarek dla dźwięku i wideo (91)
        • Wykorzystanie API dla dźwięku i wideo (92)
          • Sprawdzanie wsparcia przeglądarek (92)
          • Dostępność (93)
          • Zrozumieć elementy audio i video (94)
          • Praca z dźwiękiem (98)
          • Praca z wideo (99)
          • Praktyczne dodatki (106)
        • Podsumowanie (108)

        Rozdział 5. Wykorzystanie geolokalizacji (109)

        • Informacje o lokalizacji (109)
          • Szerokość i długość geograficzna (110)
          • Skąd pochodzą informacje (110)
          • Dane wynikające z adresu IP (111)
          • Dane GPS (111)
          • Dane pobierane w oparciu o Wi-Fi (111)
          • Dane pobierane z telefonu komórkowego (112)
          • Dane podawane przez użytkownika (112)
        • Wsparcie geolokalizacji przez przeglądarki (112)
        • Prywatność (113)
          • Uruchomienie mechanizmu ochrony prywatności (113)
          • Obchodzenie się z danymi geolokalizacyjnymi (114)
        • Wykorzystanie Geolocation API (115)
          • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (115)
          • Prośby o podanie lokalizacji (115)
        • Budowa aplikacji wykorzystującej geolokalizację (120)
          • Stworzenie kodu HTML (121)
          • Przetwarzanie danych geolokalizacyjnych (122)
          • Kompletny kod (124)
        • Praktyczne dodatki (127)
          • Jaki jest mój status? (127)
          • Pokaż mnie na mapie (128)
        • Podsumowanie (129)

        Rozdział 6. Wykorzystanie API komunikacji (131)

        • Cross Document Messaging (131)
          • Zrozumieć bezpieczeństwo pochodzenia (133)
          • Wsparcie w przeglądarce dla API komunikacji (134)
          • Wykorzystanie API postMessage (134)
          • Budowa aplikacji za pomocą API postMessage (135)
        • XMLHttpRequest Level 2 (140)
          • Przesyłanie żądań XMLHttpRequest pomiędzy różnymi domenami (140)
          • Zdarzenia postępu (142)
          • Wsparcie w przeglądarkach dla XMLHttpRequest Level 2 (142)
          • Wykorzystanie XMLHttpRequest API (142)
          • Budowanie aplikacji wykorzystującej XMLHttpRequest (144)
        • Praktyczne dodatki (147)
          • Struktury danych (147)
          • Framebusting (148)
        • Podsumowanie (148)

        Rozdział 7. Wykorzystanie mechanizmu WebSocket (149)

        • Informacje ogólne o mechanizmie WebSocket (149)
          • Komunikacja w czasie rzeczywistym i HTTP (149)
          • Zrozumieć mechanizm WebSocket (151)
        • Prosty serwer WebSocket (156)
          • Ramki WebSocket (157)
        • Wykorzystanie WebSocket API (163)
          • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (163)
          • Podstawowe wykorzystanie API (164)
        • Tworzenie aplikacji WebSocket (168)
          • Utworzenie pliku HTML (169)
          • Kod WebSocket (170)
          • Kod geolokalizacji (171)
          • Połączenie komponentów (171)
          • Kompletny kod (173)
        • Podsumowanie (175)

        Rozdział 8. Wykorzystanie Forms API (177)

        • Formularze HTML kontra XForms (177)
        • Formularze funkcjonalne (178)
        • Wsparcie przeglądarek dla formularzy HTML5 (178)
        • Katalog elementów input (178)
      • Wykorzystanie API formularzy (182)
        • Nowe atrybuty i funkcje (182)
        • Sprawdzanie formularzy za pomocą walidacji (185)
        • Pola i funkcje walidujące (188)
        • Informacja o poprawności (189)
        • Praktyczne dodatki (193)
      • Podsumowanie (195)

          Rozdział 9. Praca z techniką "przeciągnij i upuść" (197)

          • Internetowe "przeciągnij i upuść" - historia (197)
            • Obraz całości (198)
            • Zdarzenia, o których należy pamiętać (200)
            • Udział w przeciąganiu (202)
            • Przenoszenie i kontrola (203)
          • Budowa aplikacji "przeciągnij i upuść" (203)
            • Dotrzeć do strefy zrzutu (211)
          • Obsługa "przeciągnij i upuść" dla plików (211)
          • Praktyczne dodatki (215)
            • Modyfikacja wyglądu przeciąganego obiektu (215)
          • Podsumowanie (215)

          Rozdział 10. Wykorzystanie wątków roboczych (217)

          • Wsparcie w przeglądarkach (218)
          • Wykorzystanie Web Workers API (218)
            • Sprawdzenie wsparcia w przeglądarce (218)
            • Tworzenie wątków roboczych (219)
            • Ładowanie i wykonywanie dodatkowego kodu JavaScript (219)
            • Komunikacja z wątkami roboczymi (219)
          • Tworzenie strony głównej (220)
            • Obsługa błędów (221)
            • Zatrzymywanie wątków roboczych (221)
            • Wykorzystanie wątków wewnątrz innych wątków (221)
            • Wykorzystanie liczników czasu (223)
            • Kod przykładu (223)
          • Budowa aplikacji wykorzystującej wątki robocze (224)
            • Tworzenie pliku pomocniczego blur.js (225)
            • Tworzenie strony aplikacji blur.html (226)
            • Tworzenie pliku blurWorker.js dla wątku (227)
            • Komunikacja z wątkami (228)
            • Aplikacja w akcji (229)
            • Kod przykładu (229)
          • Podsumowanie (234)

          Rozdział 11. Wykorzystanie API Web Storage (235)

          • Informacje ogólne o Web Storage (235)
          • Wsparcie w przeglądarkach (236)
          • Wykorzystanie API Web Storage (236)
            • Sprawdzanie wsparcia w przeglądarce (236)
            • Zapisywanie i pobieranie danych (237)
            • Zatykanie wycieków danych (238)
            • Magazyn lokalny kontra magazyn sesji (240)
            • Inne atrybuty i funkcje API Web Storage (240)
            • Aktualizacje magazynu (242)
            • Przeglądanie magazynu (243)
          • Budowa aplikacji przy wykorzystaniu magazynu (245)
          • Przyszłość baz danych magazynu przeglądarki (254)
            • Baza Web SQL (254)
            • API Indexed Database (256)
          • Praktyczne dodatki (258)
            • Przechowywanie obiektów JSON (258)
            • Współdzielenie danych między oknami (258)
          • Podsumowanie (260)

          Rozdział 12. Tworzenie aplikacji lokalnych (261)

          • Wsparcie w przeglądarkach (263)
          • Sprawdzanie wsparcia w przeglądarce (263)
          • Prosta aplikacja lokalna (263)
          • Praca w trybie offline (264)
          • Pliki manifestu (264)
          • API aplikacji lokalnych (266)
          • Pamięć podręczna w akcji (267)
        • Budowa aplikacji przy wykorzystaniu API aplikacji lokalnych (268)
          • Tworzenie pliku manifestu dla aplikacji (270)
          • Tworzenie struktury HTML i arkuszy stylów CSS (270)
          • Tworzenie pliku JavaScript dla trybu offline (271)
          • Sprawdzanie wsparcia w przeglądarce (273)
          • Dodanie obsługi dla przycisku (273)
          • Dodanie kodu geolokalizacyjnego (274)
          • Dodanie kodu obsługującego magazyn lokalny (274)
          • Dodanie obsługi dla zdarzeń trybu offline (275)
        • Podsumowanie (275)
            • WebGL (278)
            • Urządzenia (280)
            • API dźwięku (280)
            • Zdarzenia urządzeń z ekranem dotykowym (280)
            • Sieci peer-to-peer (282)
            • Kierunek rozwoju (283)
          • Podsumowanie (283)
          • HTML5 Zaawansowane programowanie
            Tytuł książki: "HTML5 Zaawansowane programowanie"
            Autor: Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim
            Wydawnictwo: HELION
            Cena: 59.00zł 41.89zł
            Klienci, którzy kupili „HTML5 Zaawansowane programowanie”, kupili także:
            <b>HTML5 Programowanie aplikacji</b>, <font color="navy">Zachary Kessin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            HTML5 Programowanie aplikacji, Zachary Kessin, Wydawnictwo HELION
            <b>Joomla! Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Jennifer Marriott, Elin Waring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Joomla! Oficjalny podręcznik, Jennifer Marriott, Elin Waring, Wydawnictwo HELION
            <b>Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod</b>, <font color="navy">Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod, Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland, Wydawnictwo HELION
            <b>Projektowanie WWW Księga pomysłów #2</b>, <font color="navy">Patrick McNeil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Projektowanie WWW Księga pomysłów #2, Patrick McNeil, Wydawnictwo HELION
            <b>Tajemnice JavaScriptu Podręcznik ninja</b>, <font color="navy">John Resig, Bear Bibeault</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Tajemnice JavaScriptu Podręcznik ninja, John Resig, Bear Bibeault, Wydawnictwo HELION
            <b>Tworzenie serwisów WWW Standardy sieciowe</b>, <font color="navy">John Allsopp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
            Tworzenie serwisów WWW Standardy sieciowe, John Allsopp, Wydawnictwo HELION
             Koszyk
            0 przedmiotów
            Producent
            Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

            Wydawnictwo HELION
             Kategoria:
             Ekonometria
            Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

            Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

            43.05zł
            32.72zł
            Informacje
            Regulamin sklepu.
            Koszty wysyłki.
            Polityka prywatności.
            Jak kupować?
            Napisz do Nas.
             Wydawnictwa
             Poradniki
            Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
            Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
            Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
            ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
            AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
            Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
            Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
            Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
            Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

            sobota, 21 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami