Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Zbiór zadań Wydanie II

Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Zbiór zadań Wydanie II

59.00zł
44.25zł
HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript 39.90zł 28.33zł
HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript

Tytuł: HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript
Tytuł oryginalny Build an HTML5 Game: A Developer's Guide with CSS and JavaScript
Autor: Karl Bunyan
ISBN: 978-83-283-1770-3
Ilość stron: 208
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł


Pasjans, Bubble Shooter, Puzzle Bubble, Mahjong, Candy Crush... Ile już godzin spędziłeś nad jedną z tych prostych i... wyjątkowo uzależniających gier? Żadna z nich nie wymaga nośników instalacyjnych ani potężnych mocy obliczeniowych, te gry działają na różnych platformach i urządzeniach, niezależnie od systemu operacyjnego, a do ich uruchomienia wystarczy jedynie przeglądarka. Zbudowanie takiej gry jest proste — wystarczy sprawny duet HTML5 i JavaScript.

Jeśli masz podstawową wiedzę o HTML5, CSS i JavaScript, to dzięki tej książce możesz nauczyć się pisania gier działających w przeglądarce. Autor książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikę gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować elementy gry i tworzyć płynne animacje. Uczy korzystania z efektownych przejść i transformacji CSS, a także sposobu implementowania efektów dźwiękowych i zapisywania wyników uzyskanych przez gracza.

Ten kompletny przewodnik w każdym rozdziale przedstawia nowe koncepcje i techniki, od razu prezentując ich działanie w praktyce. Dzięki temu czytelnik płynnie przechodzi od zagadnień podstawowych (tworzenie struktury plików gry czy reagowanie na zachowanie gracza) przez bardziej zaawansowane (wprowadzanie poziomów i wykorzystanie kanwy), aż po tak istotne sprawy, jak zarządzanie pamięcią i optymalizacja szybkości działania aplikacji.

Spróbuj swoich sił i zrealizuj pomysły na własną grę.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. TWORZENIE GRY Z WYKORZYSTANIEM HTML, CSS I JAVASCRIPTU

1. Przygotowanie i konfiguracja (19)

  • Zasady gry (20)
  • Budowa gry (23)
  • Środowisko programistyczne i testowe (23)
    • Testowanie w przeglądarce (24)
    • Debugowanie w przeglądarce (25)
  • Rozmieszczanie ekranu gry (26)
    • Tworzenie paneli za pomocą HTML i CSS (27)
    • Struktura kodu (29)
  • Dodanie pierwszych skryptów (31)
    • Biblioteki Modernizr i jQuery (31)
    • Dodanie biblioteki Modernizr (33)
    • Ładowanie skryptów za pomocą Modernizr (34)
    • Modularny JavaScript (37)
    • Interfejs użytkownika i skrypty wyświetlające (42)
  • Podsumowanie (44)
  • Dalsze ćwiczenia (44)

2. Animacja sprite'ów z użyciem jQuery i CSS (45)

  • Zasady pracy ze sprite'ami CSS (47)
    • Tworzenie planszy gry (47)
    • Dodawanie sprite'ów (49)
  • Animacja i klasa Bubble (51)
    • Obliczanie kąta i kierunku (52)
    • Wystrzeliwanie i celowanie bąbelkami (55)
  • Podsumowanie (58)
  • Dalsze ćwiczenia (58)

3. Logika gry (59)

  • Rysowanie planszy gry (61)
    • Renderowanie poziomu (65)
    • Kolejka bąbelków (67)
  • Wykrywanie kolizji (69)
    • Geometria kolizji (70)
    • Logika wykrywania kolizji (75)
  • Reagowanie na kolizje (80)
    • Dodanie obiektu bąbelka do planszy (81)
    • Ustawianie obiektu bąbelka na siatce (83)
  • Podsumowanie (84)
  • Dalsze ćwiczenia (84)

4. Przełożenie na ekran zmian w stanie gry (85)

  • Obliczanie grup (86)
    • Pobieranie bąbelków (86)
    • Tworzenie grup o jednakowym kolorze (87)
  • Pękanie bąbelków (90)
    • Usuwanie grup bąbelków za pomocą JavaScriptu (90)
    • Animacja pękania za pomocą CSS (92)
  • Grupy osierocone (94)
    • Identyfikacja osieroconych bąbelków (94)
    • Usuwanie osieroconych bąbelków (99)
  • Tworzenie eksplozji bąbelków za pomocą wtyczki jQuery (101)
  • Podsumowanie (106)
  • Dalsze ćwiczenia (106)

CZĘŚĆ II. ULEPSZANIE GRY ZA POMOCĄ HTML5 I KANWY

5. Przejścia i transformacje CSS (109)

  • Zalety CSS (109)
  • Podstawowe przejścia CSS (110)
    • Jak stworzyć przejście? (110)
    • Przyciski zmieniające kolor (112)
  • Podstawowe transformacje CSS (114)
    • Jak stworzyć transformację? (115)
    • Skalowanie przycisku (115)
  • Przejścia CSS zamiast animacji jQuery (116)
  • Wady przejść CSS (119)
  • Podsumowanie (120)
  • Dalsze ćwiczenia (120)

6. Renderowanie sprite'ów za pomocą kanwy (121)

  • Wykrywanie wsparcia dla kanwy (122)
  • Rysowanie w elemencie canvas (122)
  • Renderowanie obrazów (124)
    • Elementy canvas (124)
    • Obracanie obrazów w elemencie canvas (126)
  • Renderowanie sprite'ów (129)
  • Definiowanie i utrzymanie stanów (131)
    • Przygotowanie maszyny stanów (131)
    • Implementacja stanów (132)
  • Arkusze sprite'ów a kanwa (137)
  • Renderowanie kanwy (143)
  • Przemieszczanie sprite'ów (146)
  • Animowanie klatek sprite'ów (149)
  • Podsumowanie (151)
  • Dalsze ćwiczenia (152)

7. Poziomy, dźwięk i nie tylko (153)

  • Wiele poziomów i wyniki (153)
    • Zmienne stanu nowej gry (154)
    • Wyświetlenie poziomu i wyniku (155)
  • Efektywne kończenie poziomów (165)
  • Przechowywanie najwyższego wyniku za pomocą magazynu lokalnego (167)
    • Magazyn lokalny kontra ciasteczka (167)
    • Dodawanie danych do magazynu lokalnego (168)
  • Wygładzanie animacji za pomocą requestAnimationFrame (170)
    • Nowe spojrzenie na aktualizację klatek (171)
    • Kompatybilność kodu dzięki wypełnianiu (172)
  • Dodanie dźwięku za pomocą HTML5 (175)
    • API audio HTML (176)
    • Pękanie bąbelków: kompletne z dźwiękiem (177)
  • Podsumowanie (179)
  • Dalsze ćwiczenia (179)

8. Kolejne kroki w HTML5 (181)

  • Zapisywanie i odczytywanie danych (181)
    • AJAX (182)
    • WebSockets (183)
    • Wątki robocze (184)
  • WebGL (185)
  • Udostępnianie gier HTML5 (187)
    • Pełny ekran w przeglądarce komputera (187)
    • Przeglądarki mobilne (188)
    • Udostępnianie w postaci aplikacji natywnej (191)
  • Optymalizacja (192)
    • Zarządzanie pamięcią (193)
    • Optymalizacja prędkości (195)
  • Bezpieczeństwo (196)
    • Nie ufaj nikomu (197)
    • Zaciemnianie (197)
    • Korzystanie ze zmiennych prywatnych (198)
    • Walidacja za pomocą sum kontrolnych (199)
  • Podsumowanie (200)
  • Dalsze ćwiczenia (200)

Posłowie (201)

  • Udoskonalenie Bubble Shootera (201)
  • Stworzenie zupełnie nowej gry (202)
    • Dopasuj trzy (202)
    • Pasjans (202)
    • Gra platformowa (202)
    • Prosta gra związana z fizyką (203)
  • Dołącz do zespołu tworzącego gry (203)
HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript
Tytuł książki: "HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript"
Autor: Karl Bunyan
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript”, kupili także:
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
<b>Prostota i użyteczność Projektowanie rozwiązań internetowych mobilnych i interaktywnych</b>, <font color="navy">Giles Colborne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prostota i użyteczność Projektowanie rozwiązań internetowych mobilnych i interaktywnych, Giles Colborne, Wydawnictwo HELION
<b>Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Tworzenie gier</b>, <font color="navy">Jacob Seidelin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Tworzenie gier, Jacob Seidelin, Wydawnictwo HELION
<b>jQuery Niezbędnik programisty gier</b>, <font color="navy">Selim Arsever</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Niezbędnik programisty gier, Selim Arsever, Wydawnictwo HELION
<b>Podręcznik CSS Eric Meyer o tworzeniu nowoczesnych układów stron WWW Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Eric A. Meyer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik CSS Eric Meyer o tworzeniu nowoczesnych układów stron WWW Smashing Magazine, Eric A. Meyer, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Biopaliwa Proekologiczne odnawialne źródła energii

Biopaliwa Proekologiczne odnawialne źródła energii

69.00zł
52.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

wtorek, 24 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami