Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Inteligencja Umysł Pamięć » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Motywacja Osobowość
  Mózg
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wojna strategiczna w cyberprzestrzeni

Wojna strategiczna w cyberprzestrzeni

102.90zł
78.20zł
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany 34.90zł 8.73zł
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Tytuł: House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
Tytuł oryginalny House and Psychology: Humanity Is Overrated
Autor: Ted Cascio, Leonard L. Martin
ISBN: 978-83-246-6855-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 12/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Editio
Cena: 34.90zł 8.73zł


Pacjenci? Kogo oni obchodzą? To chorzy ludzie! Widać Bóg ich nie lubi!

Zasady to wskazówki dla głupców, którzy nie potrafią się zdecydować. Co ukrywa Gregory House? Jakimi ścieżkami podąża jego pokrętny umysł? Czy jest sposób, żeby zdiagnozować tego skandalizującego diagnostę?

House uwielbia psychologiczne gierki, analizuje swoich współpracowników i pacjentów, bezceremonialnie włazi buciorami w ich prywatne życie. Jednak kto pod kim dołki kopie... Masz ochotę na trochę krwi i bebechów? Zapraszamy na jedyną w swoim rodzaju wiwisekcję doktora House"a!

Wszyscy potrzebujemy sekretów. O ile nas nie zabijają, dają bezpieczeństwo i wygodę. Odkryj tajemnice, których House nikomu nie chce wyjawić, poznaj jego ukryte motywy, dowiedz się, co zdradza, że doktor kłamie - oraz po co to robi. Przekonaj się, czy gdzieś we wnętrzu tego gruboskórnego typa czai się jednak człowiek.

Spis treści:

Wprowadzenie: Bezbolesne początki (7)
CZĘŚĆ I. DOBRZE - VICODIN BEZ OGRANICZEŃ

  • 1. W najlepszym interesie pacjenta? Przyczyny pomagania innym (11)Ted Cascio
  • 2. Autentyczność w Housie. Prawdziwe oblicze House'a (21)Brian M. Goldman i Samuel J. Maddox
  • 3. Kreatywna strona House'a. Pierwsza muza od prawej (35)Lile Jia i Edward R. Hirt
  • 4. Miłość, sympatia i toczeń. House i związki (49)Lindsey M. Rodriguez i C. Raymond Knee
  • 5. House i szczęście. Rozpoznanie różnicowe (65)Nancy L. Sin, Katherine M. Jacobs i Sonja Lyubomirsky
  • 6. Nawet Gregory House nie jest samotną wyspą. Rola wsparcia społecznego w Doktorze Housie (79)Megan L. Knowles
  • 7. Psychologia humoru w Doktorze Housie (95)Arnie Cann i Adam T. Cann

CZĘŚĆ II. ŹLE - PSYCHOLOGICZNE WYKROCZENIA

  • 8. House i narcyzm. Dlaczego nie potrafimy się oprzeć bohaterom z wadami? (113)Mark Alicke
  • 9. Wszyscy kłamią (127)Bella DePaulo
  • 10. Nałóg to nałóg. Definiowanie nałogu (139)Haran Sivapalan
  • 11. Buntownicy w Princeton-Plainsboro. House i konformizm (155)Jolanda Jetten i Fiona Kate Barlow
  • 12. Liczą się wartości. Bohaterowie serialu w modelu kołowym wartości interpersonalnych (169)Delroy L. Paulhus i Miranda L. Abild

CZĘŚĆ III. OKROPNIE - CZY TO MOJE EKG?

  • 13. Władza i House. Czy pozycja House'a wpływa na jego zachowanie? (181)Joris Lammers i Anne Gast
  • 14. House o mózgu (193)Antoinette Miller
  • 15. Wszyscy ludzie szpitala w odniesieniu do pięciu wymiarów osobowości. Wielka piątka czynników osobowości (207)Peter J. Rentfrow i Jennifer A. McDonald
  • 16. "Nie jest pan taki wyjątkowy, za jakiego się uważa". Psychologia polityki w Doktorze Housie (219)Jesse Wynhausen, John T. Jost i Gregory L. Murphy

CZĘŚĆ IV. ŹRÓDŁO INSPIRACJI - HOUSE RZĄDZI!

  • 17. House i podróż bohatera (235)Leonard L. Martin i Matthew Sanders

AUTORZY.
DOKTORZY (FILOZOFII) Z PRINCETON-PLAINSBORO (247)

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
Tytuł książki: "House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany"
Autor: Ted Cascio, Leonard L. Martin
Wydawnictwo: Editio
Cena: 34.90zł 8.73zł
Klienci, którzy kupili „House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany”, kupili także:
<b>Prawo transportu lądowego</b>, <font color="navy">Władysław Górski, Edward Mendyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Prawo transportu lądowego, Władysław Górski, Edward Mendyk, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Współczesna metrologia Zagadnienia wybrane</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Współczesna metrologia Zagadnienia wybrane, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Język japoński dla średniozaawansowanych</b>, <font color="navy">Ewa Krassowska-Mackiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Język japoński dla średniozaawansowanych, Ewa Krassowska-Mackiewicz, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Efektywna metoda analizy i syntezy morfologicznej w języku polskim</b>, <font color="navy">Robert Wołosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Efektywna metoda analizy i syntezy morfologicznej w języku polskim, Robert Wołosz, Wydawnictwo EXIT
<b>PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników</b>, <font color="navy">Maciej Olech</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników, Maciej Olech, Wydawnictwo BTC
<b>Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Zintegrowane zarządzanie środowiskiem</b>, <font color="navy">Matthias Kramer, Andrzej Kryński, Aime F. Caekelbergh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zintegrowane zarządzanie środowiskiem, Matthias Kramer, Andrzej Kryński, Aime F. Caekelbergh, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego</b>, <font color="navy">Grażyna Trzpiot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego, Grażyna Trzpiot, Wydawnictwo PWE
<b>Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu</b>, <font color="navy">Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu, Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Editio
 Kategoria:
 Matematyka
Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce

Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce

44.90zł
38.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami