Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Inteligencja Umysł Pamięć » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany 34.90zł
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Tytuł: House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
Tytuł oryginalny House and Psychology: Humanity Is Overrated
Autor: Ted Cascio, Leonard L. Martin
ISBN: 978-83-246-6855-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 12/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Editio
Cena: 34.90zł


Pacjenci? Kogo oni obchodzą? To chorzy ludzie! Widać Bóg ich nie lubi!

Zasady to wskazówki dla głupców, którzy nie potrafią się zdecydować. Co ukrywa Gregory House? Jakimi ścieżkami podąża jego pokrętny umysł? Czy jest sposób, żeby zdiagnozować tego skandalizującego diagnostę?

House uwielbia psychologiczne gierki, analizuje swoich współpracowników i pacjentów, bezceremonialnie włazi buciorami w ich prywatne życie. Jednak kto pod kim dołki kopie... Masz ochotę na trochę krwi i bebechów? Zapraszamy na jedyną w swoim rodzaju wiwisekcję doktora House"a!

Wszyscy potrzebujemy sekretów. O ile nas nie zabijają, dają bezpieczeństwo i wygodę. Odkryj tajemnice, których House nikomu nie chce wyjawić, poznaj jego ukryte motywy, dowiedz się, co zdradza, że doktor kłamie - oraz po co to robi. Przekonaj się, czy gdzieś we wnętrzu tego gruboskórnego typa czai się jednak człowiek.

Spis treści:

Wprowadzenie: Bezbolesne początki (7)
CZĘŚĆ I. DOBRZE - VICODIN BEZ OGRANICZEŃ

  • 1. W najlepszym interesie pacjenta? Przyczyny pomagania innym (11)Ted Cascio
  • 2. Autentyczność w Housie. Prawdziwe oblicze House'a (21)Brian M. Goldman i Samuel J. Maddox
  • 3. Kreatywna strona House'a. Pierwsza muza od prawej (35)Lile Jia i Edward R. Hirt
  • 4. Miłość, sympatia i toczeń. House i związki (49)Lindsey M. Rodriguez i C. Raymond Knee
  • 5. House i szczęście. Rozpoznanie różnicowe (65)Nancy L. Sin, Katherine M. Jacobs i Sonja Lyubomirsky
  • 6. Nawet Gregory House nie jest samotną wyspą. Rola wsparcia społecznego w Doktorze Housie (79)Megan L. Knowles
  • 7. Psychologia humoru w Doktorze Housie (95)Arnie Cann i Adam T. Cann

CZĘŚĆ II. ŹLE - PSYCHOLOGICZNE WYKROCZENIA

  • 8. House i narcyzm. Dlaczego nie potrafimy się oprzeć bohaterom z wadami? (113)Mark Alicke
  • 9. Wszyscy kłamią (127)Bella DePaulo
  • 10. Nałóg to nałóg. Definiowanie nałogu (139)Haran Sivapalan
  • 11. Buntownicy w Princeton-Plainsboro. House i konformizm (155)Jolanda Jetten i Fiona Kate Barlow
  • 12. Liczą się wartości. Bohaterowie serialu w modelu kołowym wartości interpersonalnych (169)Delroy L. Paulhus i Miranda L. Abild

CZĘŚĆ III. OKROPNIE - CZY TO MOJE EKG?

  • 13. Władza i House. Czy pozycja House'a wpływa na jego zachowanie? (181)Joris Lammers i Anne Gast
  • 14. House o mózgu (193)Antoinette Miller
  • 15. Wszyscy ludzie szpitala w odniesieniu do pięciu wymiarów osobowości. Wielka piątka czynników osobowości (207)Peter J. Rentfrow i Jennifer A. McDonald
  • 16. "Nie jest pan taki wyjątkowy, za jakiego się uważa". Psychologia polityki w Doktorze Housie (219)Jesse Wynhausen, John T. Jost i Gregory L. Murphy

CZĘŚĆ IV. ŹRÓDŁO INSPIRACJI - HOUSE RZĄDZI!

  • 17. House i podróż bohatera (235)Leonard L. Martin i Matthew Sanders

AUTORZY.
DOKTORZY (FILOZOFII) Z PRINCETON-PLAINSBORO (247)

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany”, kupili także:
<b>Do końca czasu Umysł, materia i nasze poszukiwanie sensu w zmieniającym się Wszechświecie</b>, <font color="navy">Brian Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Do końca czasu Umysł, materia i nasze poszukiwanie sensu w zmieniającym się Wszechświecie, Brian Greene, Wydawnictwo Prószyński

Mikrokontrolery PIC w praktycznych zastosowaniach, Paweł Borkowski, Wydawnictwo Helion
<b>Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania</b>, <font color="navy">Chris Riccomini, Dmitriy Ryaboy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania, Chris Riccomini, Dmitriy Ryaboy, Wydawnictwo Helion

Informatyka Europejczyka Poradnik metodyczny dla gimnazjum Wydanie II, Jolanta Pańczyk, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektami IT w małym palcu, Susan Snedaker, Nels Hoenig, Wydawnictwo Helion
<b>Wirusologia Wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Goździcka-Józefiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wirusologia Wydanie II, Anna Goździcka-Józefiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 3 Wydanie VII, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie, Zbigniew Leszczyński, Wydawnictwo ODDK

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów, Tony Curtis, Wydawnictwo Wolters Kluwer

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami