Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Inteligencja Umysł Pamięć » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Motywacja Osobowość
  Mózg
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zintegrowane łańcuchy transportowe

Zintegrowane łańcuchy transportowe

39.00zł
34.32zł
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany 34.90zł 8.73zł
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Tytuł: House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
Tytuł oryginalny House and Psychology: Humanity Is Overrated
Autor: Ted Cascio, Leonard L. Martin
ISBN: 978-83-246-6855-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 12/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Editio
Cena: 34.90zł 8.73zł


Pacjenci? Kogo oni obchodzą? To chorzy ludzie! Widać Bóg ich nie lubi!

Zasady to wskazówki dla głupców, którzy nie potrafią się zdecydować. Co ukrywa Gregory House? Jakimi ścieżkami podąża jego pokrętny umysł? Czy jest sposób, żeby zdiagnozować tego skandalizującego diagnostę?

House uwielbia psychologiczne gierki, analizuje swoich współpracowników i pacjentów, bezceremonialnie włazi buciorami w ich prywatne życie. Jednak kto pod kim dołki kopie... Masz ochotę na trochę krwi i bebechów? Zapraszamy na jedyną w swoim rodzaju wiwisekcję doktora House"a!

Wszyscy potrzebujemy sekretów. O ile nas nie zabijają, dają bezpieczeństwo i wygodę. Odkryj tajemnice, których House nikomu nie chce wyjawić, poznaj jego ukryte motywy, dowiedz się, co zdradza, że doktor kłamie - oraz po co to robi. Przekonaj się, czy gdzieś we wnętrzu tego gruboskórnego typa czai się jednak człowiek.

Spis treści:

Wprowadzenie: Bezbolesne początki (7)
CZĘŚĆ I. DOBRZE - VICODIN BEZ OGRANICZEŃ

  • 1. W najlepszym interesie pacjenta? Przyczyny pomagania innym (11)Ted Cascio
  • 2. Autentyczność w Housie. Prawdziwe oblicze House'a (21)Brian M. Goldman i Samuel J. Maddox
  • 3. Kreatywna strona House'a. Pierwsza muza od prawej (35)Lile Jia i Edward R. Hirt
  • 4. Miłość, sympatia i toczeń. House i związki (49)Lindsey M. Rodriguez i C. Raymond Knee
  • 5. House i szczęście. Rozpoznanie różnicowe (65)Nancy L. Sin, Katherine M. Jacobs i Sonja Lyubomirsky
  • 6. Nawet Gregory House nie jest samotną wyspą. Rola wsparcia społecznego w Doktorze Housie (79)Megan L. Knowles
  • 7. Psychologia humoru w Doktorze Housie (95)Arnie Cann i Adam T. Cann

CZĘŚĆ II. ŹLE - PSYCHOLOGICZNE WYKROCZENIA

  • 8. House i narcyzm. Dlaczego nie potrafimy się oprzeć bohaterom z wadami? (113)Mark Alicke
  • 9. Wszyscy kłamią (127)Bella DePaulo
  • 10. Nałóg to nałóg. Definiowanie nałogu (139)Haran Sivapalan
  • 11. Buntownicy w Princeton-Plainsboro. House i konformizm (155)Jolanda Jetten i Fiona Kate Barlow
  • 12. Liczą się wartości. Bohaterowie serialu w modelu kołowym wartości interpersonalnych (169)Delroy L. Paulhus i Miranda L. Abild

CZĘŚĆ III. OKROPNIE - CZY TO MOJE EKG?

  • 13. Władza i House. Czy pozycja House'a wpływa na jego zachowanie? (181)Joris Lammers i Anne Gast
  • 14. House o mózgu (193)Antoinette Miller
  • 15. Wszyscy ludzie szpitala w odniesieniu do pięciu wymiarów osobowości. Wielka piątka czynników osobowości (207)Peter J. Rentfrow i Jennifer A. McDonald
  • 16. "Nie jest pan taki wyjątkowy, za jakiego się uważa". Psychologia polityki w Doktorze Housie (219)Jesse Wynhausen, John T. Jost i Gregory L. Murphy

CZĘŚĆ IV. ŹRÓDŁO INSPIRACJI - HOUSE RZĄDZI!

  • 17. House i podróż bohatera (235)Leonard L. Martin i Matthew Sanders

AUTORZY.
DOKTORZY (FILOZOFII) Z PRINCETON-PLAINSBORO (247)

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
Tytuł książki: "House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany"
Autor: Ted Cascio, Leonard L. Martin
Wydawnictwo: Editio
Cena: 34.90zł 8.73zł
Klienci, którzy kupili „House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany”, kupili także:
<b>Byłbym zapomniał</b>, <font color="navy">Cezary Pazura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Byłbym zapomniał, Cezary Pazura, Wydawnictwo Editio
<b>ABC systemu Windows 7 PL</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC systemu Windows 7 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne MS Excel 2007 PL Funkcje</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne MS Excel 2007 PL Funkcje, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Pierwszy Tajemnica zwycięstwa</b>, <font color="navy">Rich Froning , David Thomas , Dave Castro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Pierwszy Tajemnica zwycięstwa, Rich Froning , David Thomas , Dave Castro, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>JMX zarządzanie aplikacjami w języku Java</b>, <font color="navy">Bartłomiej Starosta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
JMX zarządzanie aplikacjami w języku Java, Bartłomiej Starosta, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Inżynieria powierzchni</b>, <font color="navy">Marek Bilcharski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria powierzchni, Marek Bilcharski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj</b>, <font color="navy">Thomas Armstrong</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj, Thomas Armstrong, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Podstawowe techniki przetwarzania obrazu</b>, <font color="navy"></font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawowe techniki przetwarzania obrazu, , Wydawnictwo WKiŁ
<b>CSS bez tajemnic. 47 sekretów kreatywnego projektanta</b>, <font color="navy">Lea Verou</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS bez tajemnic. 47 sekretów kreatywnego projektanta, Lea Verou, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Editio
 Kategoria:
 Chemia
Chemia piękna Wydanie 2

Chemia piękna Wydanie 2

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

wtorek, 19 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami