Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Polityka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana 39.90zł 28.73zł
House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana

Tytuł: House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana
Tytuł oryginalny House of Cards and Philosophy: Underwood's Republic
Autor: J. Edward Hackett , William Irwin
ISBN: 978-83-283-3372-7
Ilość stron: 320
Data wydania: 06/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Editio
Cena: 39.90zł 28.73zł


Czy demokracja jest przereklamowana? Według Franka Underwooda - tak. Dlaczego?

Bohater House of Cards zaprasza nas za kulisy politycznej walki o najważniejsze stanowiska w państwie. Droga do Gabinetu Owalnego wybrukowana jest hipokryzją, a dotrzeć do niego może każdy, kto będzie wystarczająco przebiegły i bezwzględny. Chociaż wizja takiego świata może wzbudzać w nas trwogę, kultowy serial przyciągnął przed ekrany miliony widzów na całym świecie.

House of Cards unaocznia nasze największe obawy związane z polityką, a sam Frank staje się Machiavellim naszych czasów. Wraz ze swoimi sojusznikami prezentuje widzom mroczne intrygi i chwyty manipulacyjne stosowane na najwyższych szczeblach władzy państwowej.

Filozofia życiowa Franka Underwooda oparta jest na dziełach największych: Platona, Arystotelesa, Nietzschego, Hobbesa czy Marksa. Autorzy w pisanych lekkim piórem esejach analizują postawy oraz przekonania Franka, odwołując się do — zaskakująco aktualnych - klasycznych dzieł filozoficznych. Zadają pytania o etykę, prawdę, sprawiedliwość i władzę.

Książka ta pozwoli Ci nie tylko zrozumieć postępowanie bohatera House of Cards, ale i współczesną politykę. Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Frank zwraca się bezpośrednio do widza, czy w dzisiejszym świecie możliwa jest uczciwa polityka, i dlaczego władza tak przyciąga - to właśnie tu znajdziesz odpowiedzi. Zapnij pasy. Wyruszamy w podróż w głąb umysłów ludzi najbardziej przewrotnych - polityków.

Ci, którzy dążą na szczyt, nie mogą liczyć na litość. Jest tylko jedna zasada — polujesz albo Ciebie upolują.

J. Edward Hackett wykłada na University of Akron, Kent State University, John Carroll University. Jest specjalistą w dziedzinie fenomenologii i teorii etyki, autorem wielu publikacji naukowych z tego zakresu. Prywatnie fan House of Cards.

William Irwin jest profesorem filozofii w King’s College w Pensylwanii. Zapoczątkował serię o filozofii i popkulturze jako współredaktor bestsellera The Simpsons and Philosophy. Nadzorował wydanie takich tytułów serii, jak: Dr House i filozofia, Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz, Hobbit i filozofia. Prawdziwa historia tam i z powrotem, Dr House i filozofia - wszyscy kłamią, Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. SOKRATES, PLATON I FRANK
1. O owcach, pasterzach i wilku w owczej skórze (James Ketchen i Michael Yeo) (11)
2. Między prawdą a pozorem (John Scott Gray) (23)

CZĘŚĆ II. MARZĄC O MOŻLIWOŚCIACH. AMERYKAŃSKIE IDEAŁY W HOUSE OF CARDS
3. Underwood burzy sen o idealnym społeczeństwie (James Brian Kogelmann) (39)
4. "Co pozostawimy po sobie?" Amerykański sen Claire Underwood (Sarah J. Palm i Kenneth W. Stikkers) (51)

CZĘŚĆ III. FRANK. ÜBERMENSCH CZY KSIĄŻĘ?
5. Underwood jako Übermensch (Leslie A. Aarons) (65)
6. Dlaczego, tak szczerze, Underwood nie jest nadczłowiekiem (Matt Meyer) (79)
7. Amerykański Machiavelli (Greg Littmann) (93)
8. Machiavelli nie byłby pod wrażeniem (Don Fallis) (105)
9. Czy Frank nadaje się do tej roboty? House of Cards i problem ubrudzenia rąk (Tomer J. Perry) (117)

CZĘŚĆ IV. KLASYCZNY LIBERALIZM I DEMOKRACJA
10. Frank Szalony, w domku z kart (Shane D. Courtland) (131)
11. Frank i Hobbes o tym, dlaczego demokracja jest przereklamowana (Steven Michels) (145)
12. "Demokracja jest przereklamowana" (Brendan Shea) (159)
13. "Pieniądze dają władzę... Cóż, teraz wyjątkowo się przydadzą" (Chris Byron i Nathan Wood) (171)
14. Wolność i demokracja w domu strachu (Roberto Sirvent i Ian Diorio) (183)

CZĘŚĆ V. STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE, SEKSUALNOŚĆ I RASA W HOUSE OF CARDS
15. Pod kołdrą z Underwoodami (Jason Southworth i Ruth Tallman) (197)
16. Smak białego życia (Stephanie Rivera Berruz) (209)
17. Zniszczone przyjaźnie i patologia korporacyjnej osoby prawnej w House of Cards (Myron Moses Jackson) (221)

CZĘŚĆ VI. RZECZYWISTOŚCI EGZYSTENCJALNE - MIŁOŚĆ DO SAMEGO SIEBIE I WOLNOŚĆ
18. Modląc się za siebie, do siebie (Kody W. Cooper) (233)
19. Wolność egzystencjalna, interesowność oraz Frank Underwood (J. Edward Hackett) (245)

CZĘŚĆ VII. BĘDĘ Z TOBĄ SZCZERY - DZIAŁANIE, ESTETYKA ORAZ INTENCJA
20. Kibicując złoczyńcy (László Kajtár) (257)
21. Intencje Franka Underwooda (Angelica Kaufmann) (267)
22. Franka Underwooda magiczna, polityczna tajemnic wyprawa już dziś zabrać cię pragnie, daleko, daleko pragnie już dziś (Austin Dressen i Charles Taliaferro) (275)

CZĘŚĆ VIII. CNOTA I OSOBOWOŚĆ W HOUSE OF CARDS
23. Frank Underwood i przyjaźń (Katherine K. Johnson) (287)
24. Czy nie ma pan za grosz przyzwoitości? Kto jest gorszy - Claire czy Frank? (Randall Auxier) (297)
Sztab prezydenta Franka Underwooda (autorzy) (315)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,73zł

House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana
Tytuł książki: "House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana"
Autor: J. Edward Hackett , William Irwin
Wydawnictwo: Editio
Cena: 39.90zł 28.73zł
Klienci, którzy kupili „House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana”, kupili także:

Metodyka eksperymentu Planowanie realizacja i statystyczne opracowanie wyników eksperymentów technologicznych Wydanie II, Mieczysław Korzyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zagadka Trójkąta Bermudzkiego rozwiązana, Michael Preisinger, Wydawnictwo Amber

Sekrety szpiegów. Techniki, które pomogą Ci zachować czujność i przetrwać w sytuacji zagrożenia, Jason Hanson, Wydawnictwo Editio

Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zdrowia i urody!, Magdalena Olszewska , Tomasz Olszewski, Wydawnictwo Septem

Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy Wydanie IV, Stefan Stryczek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pijany martwym Gruzinem, Witold Gapik, Wydawnictwo Bezdroża

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami