Tytuł: | Hoshin Kanri Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia Wydanie 2 | Autor: | David Hutchins | ISBN: | 978-83-264-3133-3 | Ilość stron: | 456 | Data wydania: | 02/2014 (wydanie 2) | Oprawa: | Miękka | Format: | 176 x 250 mm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 99.00zł |
David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka
Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć? • Jak zorganizować w firmie koła jakości? • Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie? • Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?
Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.
Spis treści: 1. Hoshin Kanri – ogólne informacje 25 2. Tworzenie wizji 42 3. Strategia i taktyka 52 4. Zasady dotyczące sił napędzających: Jak stać się szybkim, sprawnym, pełnym sił i głodnym sukcesów? 68 5. Od pomiaru sił napędzających do kluczowych wskaźników wydajności 80 6. Analiza porównawcza 88 7. Ustalanie priorytetowych kluczowych wskaźników wydajności i koszty niskiej jakości 104 8. Zarządzanie ryzykiem 122 9. Słabe punkty 148 10. Rozlokowanie i kontrola Hoshin 164 11. Głos klienta 185 12. Zarządzanie łańcuchem dostaw 200 13. Six Sigma 207 14. Lean Manufacturing, czyli szczupłe zarządzanie produkcją 236 15. Analiza i przebudowa procesów 265 16. Zasady ciągłego doskonalenia 279 17. Koła jakości (działania doskonalące prowadzone przez małe grupy, np. koła jakości, grupy w ramach Kaizen, autonomiczne grupy zadaniowe, samozarządzające się grupy zadaniowe) 299 18. Systemy zarządzania biznesem (audytowanie systemu Hoshin Kanri) 351 19. QFD, czyli rozwinięcie funkcji jakości 398 20. Edukacja 421 21. Propozycje wskaźników wydajności 427 22. Plan wdroz˙enia Hoshin Kanri 444
Hoshin Kanri Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia Wydanie 2 --- Pozycja niedostępna.---
|