Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Inteligencja Umysł Pamięć » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu 34.90zł 27.57zł
HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu

Tytuł: HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu
Autor: Hugh MacLeod
ISBN: 978-83-246-3230-5
Ilość stron: 176
Data wydania: 08/2011
Format: 140x208
Wydawnictwo: Sensus
Cena: 34.90zł 27.57zł


Człowieku! Istoto twórcza! Ty jesteś jak fala, kiedy wzmożonym przypływem kreatywnego myślenia dajesz dowód na istnienie własnego geniuszu. I na zawsze zmieniasz - choćby swój osobisty - świat. Jednak jak masz wreszcie wybrać własną drogę, skoro zewsząd dźgają Cię w oko nachalne drogowskazy?

Unikaj sztampy, to prosta ścieżka do najbardziej banalnych pomysłów. Nie daj się zmylić krzywdzącym stereotypom. I na sto tysięcy beczek prochu - bierz nogi za pas przy najmniejszym objawie konwencjonalności. Konwencjonalność to więzienie dla kreatywnego umysłu.

Skąd będziesz miał pewność, że Twój pomysł jest strzałem w dziesiątkę, skoro dopiero co powstał w Twojej głowie? Popatrz na innych. Nie będą zachwyceni. Dobre pomysły zmieniają układ sił w relacjach między ludźmi. Dlatego zawsze na początku budzą opór. Jak wobec tego w cynicznym i unikającym ryzyka świecie pojawiają się przełomowe idee? Co je inspiruje? Czego potrzeba, żeby zarabiać na życie własną kreatywnością?

Pogadaj o tym z autorem - kiedy Hugh MacLeod był młodym, próbującym się wybić copywriterem, przesiadując w barach, zaczął gryzmolić na odwrotach wizytówek. Te rysunki ostatecznie doprowadziły do powstania popularnego bloga (GapingVoid) i stały się sławne ze względu na trafność oraz humor zawartych w nich obserwacji. Dzisiaj MacLeod wypowiada się na temat wszystkiego, od marketingu aż po sens życia, ale jednym z jego głównych zainteresowań jest kreatywność. Jego pierwsza książka to rozwinięcie najbardziej błyskotliwych obserwacji, najzabawniejszych rysunków i najlepszych rad.

  • Sprzedać jest trudniej, niż się wydaje. Zmiękczanie swojego produktu, żeby stał się bardziej "user friendly", sprawi jedynie, że ludziom będzie się mniej podobał.
  • Jeśli twój biznesplan zakłada, że nagle zostaniesz "odkryty" przez jakąś grubą rybę, prawdopodobnie się nie powiedzie. Nikt nie odkrywa niczego nagle. Wszystko rodzi się powoli i w bólach.
  • Nie staraj się wyróżnić w tłumie: w ogóle unikaj tłumów. Nie ma sensu robić tego samego, co 250 tysięcy innych młodych ludzi pełnych nadziei, i czekać, aż stanie się cud. Wszystkie istniejące modele biznesu są złe. Znajdź nowy.
  • Pomysł nie musi być wielki. Musi jedynie być Twój. Znacznie więcej osób pociąga niezależność twórcy niż samo dzieło. Kiedy poznasz czterdzieści kluczy do rozwinięcia kreatywności, będziesz gotów uwolnić drzemiącego w Tobie geniusza i wypuścić go w świat. Nikomu na tym nie zależy? Zrób to dla siebie!

Rozdziały:
1. Zignoruj resztę (13)
2. Pomysł nie musi być wielki. Musi jedynie być twój (17)
3. Zainwestuj w to trochę czasu (21)
4. Dobre pomysły dorastają w samotności (26)
5. Jeśli twój biznesplan zakłada, że nagle zostaniesz "odkryty" przez jakąś grubą rybę, to twój plan prawdopodobnie się nie powiedzie (31)
6. Ty sam odpowiadasz za własne doświadczenie (35)
7. Każdy rodzi się kreatywny. Każdy w przedszkolu dostaje kredki (38)
8. Nie rezygnuj z dotychczasowej pracy (42)
9. Firmy, które tłumią kreatywność, nie są już konkurencyjne wobec tych, które kreatywność promują (47)
10. Każdy ma swój własny Mount Everest, którego zdobycie stanowi cel życia (51)
11. Im większy talent, tym mniej potrzeba rekwizytów (55)
12. Nie staraj się wyróżnić w tłumie: w ogóle unikaj tłumów (60)
13. Jeśli zaakceptujesz ból, to mniej będziesz cierpiał (64)
14. Nigdy nie porównuj tego, co masz w środku, z tym, co ktoś inny ma na zewnątrz (67)
15. Umieranie młodo jest przereklamowane (72)
16. Najważniejszą lekcją zawodową dla kogoś kreatywnego jest nauka, gdzie postawić granicę między tym, co jesteś skłonny zrobić, a tym, na co zupełnie nie masz ochoty (76)
17. Świat się zmienia (81)
18. Można kupić uznanie, ale nie pasję (85)
19. Unikaj Gangu przy Butli z Wodą (89)
20. Śpiewaj własnym głosem (94)
21. Wybór formy przekazu jest nieistotny (97)
22. Sprzedać jest trudniej, niż się wydaje (102)
23. Nikomu na tym nie zależy. Zrób to dla siebie (105)
24. Zadręczanie się rozważaniem "komercja czy sztuka" jest całkowitą stratą czasu (108)
25. Nie martw się, że nie potrafisz znaleźć inspiracji. W końcu sama przychodzi (111)
26. Musisz znaleźć własny styl (115)
27. Pisz prosto z serca (119)
28. Najlepszym sposobem, aby zdobyć aprobatę, jest jej nie potrzebować (122)
29. Władzy się nie otrzymuje. Władzę się przejmuje (125)
30. Nieważne, na co się zdecydujesz. Diabeł i tak odbierze swoją działkę (128)
31. Najtrudniej w byciu kreatywnym jest przywyknąć do tego (132)
32. Żyj z umiarem (135)
33. Pozwól swojej pracy starzeć się razem z tobą (138)
34. Bycie biednym jest do dupy (141)
35. Ostrożnie ze zmienianiem hobby w pracę (144)
36. Ciesz się, że nie jesteś znany, dopóki możesz (148)
37. Zacznij bloga (152)
38. Znaczenie daje się zwielokrotnić, ludzie nie (157)
39. Kiedy twój sen się spełnia, to przestaje być twoim snem (161)
40. Tak naprawdę to żadne odkrycie (168)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,57zł

HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu
Tytuł książki: "HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu"
Autor: Hugh MacLeod
Wydawnictwo: Sensus
Cena: 34.90zł 27.57zł
Klienci, którzy kupili „HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu”, kupili także:

Harmonia ducha i wewnętrzny spokój Jak inteligencja duchowa może zapewnić ci wymarzoną pracę i wspaniałe życie, Jasbindar Singh, Wydawnictwo Onepress

Wrota do nieświadomości Odkryj tajemnice autohipnozy, Kevin Hogan, Mary Lee LaBay, Wydawnictwo Sensus

Miernictwo elektryczne i elektroniczne, Józef Parchański, Wydawnictwo WSiP

Układy cyfrowe wiedzieć więcej, Barry Wilkinson, Wydawnictwo WKiŁ

Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących, Jacek Andrzej Michalski, Wydawnictwo BTC

Analiza decyzji, Goodwin Paul, Tyszka Tadeusz, Wright George, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami