Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2 64.90zł
Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2

Tytuł: Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2
Autor: Harry Landreth, David C. Colander
ISBN: 978-83-01-15540-7
Ilość stron: 596
Data wydania: 11/2010 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 64.90zł


Historia kluczem do współczesności!

Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika akademickiego do obowiązkowego przedmiotu na wszystkich uczelniach ekonomicznych. Od lat figuruje na listach lektur i cieszy się uznaniem na polskim rynku. Zawiera kompendium wiedzy o historii myśli ekonomicznej, bardzo przydatne zarówno dla studentów wyższych uczelni społeczno-ekonomicznych, jak i dla praktyków-menedżerów, polityków, dziennikarzy i wszystkich osób pragnących zrozumieć zjawiska gospodarcze zachodzące we współczesnym świecie.

Autorzy omawiają w nim:
• rozwój myśli ekonomicznej w ciągu wieków,
• wewnętrzne przemiany konkretnych teorii,
• kwestie metodologiczne,
• związki między rozwojem teorii a panującymi warunkami ekonomicznymi,
• wkład poszczególnych teorii do współczesnej ekonomii,
• wpływ poszczególnych teorii na kształtowanie polityki gospodarczej i społecznej.

Nowe wydanie zostało uzupełnione o Aneks pt. Główny nurt współczesnej ekonomii: od formalizmu do nowego instytucjonalizmu, autorstwa prof. dr hab. Janiny Godłów-Legiędź – kierownika Zakładu Historii Ekonomii Uniwersytetu Łódzkiego, oraz o szczegółowy Indeks opracowany przez dr Joannę Dzionek-Kozłowską, pracownika naukowego tego Zakładu.

Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2”, kupili także:

Niezbędnik karierowicza czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście, Agnieszka Wiącek, Wydawnictwo Onepress
<b>Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych</b>, <font color="navy">Jerzy Kazimierz Szlendak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych, Jerzy Kazimierz Szlendak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bezpieczeństwo aplikacji internetowych dla programistów. Rzeczywiste zagrożenia, praktyczna ochrona</b>, <font color="navy">Malcolm McDonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Bezpieczeństwo aplikacji internetowych dla programistów. Rzeczywiste zagrożenia, praktyczna ochrona, Malcolm McDonald, Wydawnictwo Helion

Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 2 Wydanie XVI, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Anna Lewandowska, Wydawnictwo Omega

Wielka Płyta. Analiza skuteczności podwyższania efektywności energetycznej, Anna Ostańska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III</b>, <font color="navy">Andrzej Jacek Blikle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III, Andrzej Jacek Blikle, Wydawnictwo Onepress

Droga do osobistej potęgi, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2, Darren Barefoot, Julie Szabo, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami