Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów 47.00zł
Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Autor: Joe Vitale

ISBN: 978-83-246-1202-4

Ilość stron: 368

Data wydania: 07/2008

Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.

Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynowany jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś?

Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Stephan King, John Keppling – ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata.

Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą stron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tekstów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie może oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących.

Rozdziały:

Wprowadzenie. John Burton (25)

1. Czas się obudzić (29)

2. Uwaga! Najpierw zrób to... (36)

3. Czy naprawdę są rzeczy niemożliwe? (38)

4. Słowo wyjaśnienia (41)

5. Początek (43)

6. Przypadek Agathy Christie dowodzi, że pisarstwo hipnotyczne istnieje (47)

7. Mój sekret dotyczący pisania hipnotycznego (51)

8. Nie zdołasz mnie namówić do przeczytania kiepskiej oferty! (56)

9. Czym jest pisarstwo hipnotyczne? (61)

10. Pisarstwo hipnotyczne: studium przypadku (66)

11. Tajemnica wielkiej zażyłości (74)

12. Czy jest coś ważniejszego niż tekst oferty? (77)

13. Ćwiczenie kontrolne (82)

14. Jak poznałem tajniki pisarstwa hipnotycznego (93)

15. Czym jest hipnoza? (99)

16. Dwa sposoby na wywołanie reakcji (101)

17. A co z Twoją stroną internetową? (114)

18. Kiedy tekstu jest zbyt wiele (120)

19. Co każdy czytelnik chciałby przeczytać (122)

20. Hipnotyczna moc powtarzania (127)

21. Pisarstwo hipnotyczne jako wewnętrzna gra (131)

22. Substytuty cukru także są słodkie w smaku! (140)

23. Jak przywołać muzę? (147)

24. Jak przykuć uwagę czytelnika (150)

25. Jak ożywić swój tekst (156)

26. Zadbaj o odpowiedni budulec! (165)

27. Lekcja pisarstwa u największego hipnotyzera (170)

28. Elektryzujące wskazówki, jak stworzyć przełomowe teksty (173)

29. Argument przeciwko dążeniu do perfekcji (177)

30. Jak przeciągnąć czytelników na swoją stronę (181)

31. Tajemnice błyskawicznej redakcji tekstów warte ofiary (189)

32. Jak sprawić, by Twoje teksty były bardziej pociągające? (198)

33. Jak ludzie myślą (203)

34. Jak tworzyć hipnotyczne opowieści (205)

35. Jak przejąć kontrolę nad "centrum dowodzenia" Twoich klientów (212)

36. Polecenie hipnotyczne, które nigdy nie zawodzi (217)

37. Czego nauczył mnie Wilk morski (223)

38. Przesłanie punktu zwrotnego (227)

39. Co ludzie zawsze będą czytać (231)

40. Twoją konotacją jest pokazywanie (233)

41. Jakie są moje sekrety pisania hipnotycznych historii sprzedażowych? (239)

42. Hipnotyczne blogowanie (241)

43. Przypomnienia jako wyzwalacze (251)

44. Jak zmienić przeciętny tekst w tekst hipnotyczny? (254)

45. 30 pomysłów na hipnotyczny nagłówek (257)

46. Hipnotyczne wstępy (273)

47. Quiz hipnotyczny (277)

48. Moje trzy największe tajemnice (279)

49. Ile kosztuje ten piesek przy oknie? (284)

50. Jak zmienić sposób percepcji innych ludzi (286)

51. Nareszcie! Formuła hipnotyczna Joe Vitalego (294)

52. Moja lista kontrolna (306)

53. Pięć sekretnych praw hipnotycznej perswazji (309)

54. Siedem najbardziej hipnotycznych książek wszech czasów (311)

55. Przepis na hipnotyczny tekst (316)

56. Teraz kolej na Ciebie (318)

Dodatek (320)

Hipnotyczne e-maile (320)

Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów”, kupili także:

Zaprzyjaźnij się z algorytmami Przewodnik dla początkujących i średniozaawansowanych, Jacek Tomasiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pakiet maturalny 2012 Matematyka, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Scrum Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

Wyoblanie ręczne, Paweł Szwedowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizyczne metody diagnostyki medycznej i terapii, Hrynkiewicz Andrzej, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pracownia diagnostyki pojazdów samochodowych, Przemysław Kubiak, Marek Zalewski, Wydawnictwo WKiŁ

Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3, Dante Treglia, Wydawnictwo Helion

Sterowanie silników o zapłonie iskrowym. Zasada działania. Podzespoły Wydanie 3, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami