Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Start Jak uruchomić własną firmę

Start Jak uruchomić własną firmę

59.00zł
49.56zł
Hipnotyczny marketing 44.00zł 31.24zł
Hipnotyczny marketing

Autor: Joe Vitale

ISBN: 978-83-246-1193-5

Ilość stron: 248

Data wydania: 01/2008

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:

  • gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
  • formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
  • przechodzić od rozmyślania do działania,
  • skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
  • podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.

Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!

Rozdziały:

1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych (17)

2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO (21)

3. Latające karły i bohater ludowego PR-u (23)

4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu (25)

5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę (29)

6. Pokaż swój stanik! (31)

7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie (33)

8. Woda... na młyn (41)

9. Sprzedając krwawe gry komputerowe (43)

10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu (45)

11. Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle (49)

12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media (53)

13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy (55)

14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu (59)

15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu (63)

16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów (67)

17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma (71)

18. Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity" (85)

19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów (89)

20. Cztery natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej (95)

21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym (97)

22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych (101)

23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety (105)

24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety (109)

25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony (113)

26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony (117)

27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w internecie? (121)

28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata (125)

29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną (127)

30. Jak "Inspirujący Muzyk Ludowy" może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy? (135)

31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu (137)

32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać (141)

33. Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila (143)

34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających (147)

35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili (153)

36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (157)

37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym (159)

38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty (165)

39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego (171)

40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? (181)

41. Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią (185)

42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów (197)

Dodatki:

A Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? (205)

B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów (211)

C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki (215)

D Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków (221)

E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy (225)

F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami (229)

G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu (235)

Epilog (241)

Hipnotyczny marketing
Tytuł książki: "Hipnotyczny marketing"
Autor: Joe Vitale
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.00zł 31.24zł
Klienci, którzy kupili „Hipnotyczny marketing”, kupili także:
<b>Metody projektowania systemów zarządzania</b>, <font color="navy">Wiesław M. Grudzewski Irena K. Hejduk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Metody projektowania systemów zarządzania, Wiesław M. Grudzewski Irena K. Hejduk, Wydawnictwo Difin
<b>Zarządzanie dla racjonalnego menedżera</b>, <font color="navy">Tadeusz Gospodarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie dla racjonalnego menedżera, Tadeusz Gospodarek, Wydawnictwo Difin
<b>Postępowanie z uciążliwymi pracownikami 151 błyskotliwych rozwiązań</b>, <font color="navy">Carrie Mason-Draffen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Postępowanie z uciążliwymi pracownikami 151 błyskotliwych rozwiązań, Carrie Mason-Draffen, Wydawnictwo Onepress
<b>Airport City Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne</b>, <font color="navy">Michał Stangel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Airport City Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne, Michał Stangel, Wydawnictwo HELION
<b>Czystka Stalina w Armii Czerwonej. Początki wielkiego terroru</b>, <font color="navy">Peter Whitewood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Czystka Stalina w Armii Czerwonej. Początki wielkiego terroru, Peter Whitewood, Wydawnictwo Editio
<b>Fotokast w fotografii ślubnej Techniki łączenia fotografii i filmu</b>, <font color="navy">Jennifer Bebb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotokast w fotografii ślubnej Techniki łączenia fotografii i filmu, Jennifer Bebb, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Podstawy C++</b>, <font color="navy">Tomasz R. Werner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Podstawy C++, Tomasz R. Werner, Wydawnictwo PJWSTK
<b>OpenGL leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Andrzej Orłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
OpenGL leksykon kieszonkowy, Andrzej Orłowski, Wydawnictwo HELION
<b>Bezpieczny kod tworzenie i zastosowanie</b>, <font color="navy">Michael Howard, David LeBlanc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Bezpieczny kod tworzenie i zastosowanie, Michael Howard, David LeBlanc, Wydawnictwo Microsoft Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Matematyka a fizyka

Matematyka a fizyka

49.00zł
39.69zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4 Scott Kelby HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

poniedziałek, 22 lipiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami