Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Pomiary geometryczne powierzchni Zarysy kształtu, falistość i chropowatość

Pomiary geometryczne powierzchni Zarysy kształtu, falistość i chropowatość

36.75zł
29.77zł
Hipnotyczny marketing 44.00zł 33.00zł
Hipnotyczny marketing

Autor: Joe Vitale

ISBN: 978-83-246-1193-5

Ilość stron: 248

Data wydania: 01/2008

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:

  • gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
  • formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
  • przechodzić od rozmyślania do działania,
  • skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
  • podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.

Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!

Rozdziały:

1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych (17)

2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO (21)

3. Latające karły i bohater ludowego PR-u (23)

4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu (25)

5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę (29)

6. Pokaż swój stanik! (31)

7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie (33)

8. Woda... na młyn (41)

9. Sprzedając krwawe gry komputerowe (43)

10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu (45)

11. Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle (49)

12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media (53)

13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy (55)

14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu (59)

15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu (63)

16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów (67)

17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma (71)

18. Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity" (85)

19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów (89)

20. Cztery natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej (95)

21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym (97)

22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych (101)

23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety (105)

24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety (109)

25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony (113)

26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony (117)

27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w internecie? (121)

28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata (125)

29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną (127)

30. Jak "Inspirujący Muzyk Ludowy" może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy? (135)

31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu (137)

32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać (141)

33. Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila (143)

34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających (147)

35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili (153)

36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (157)

37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym (159)

38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty (165)

39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego (171)

40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? (181)

41. Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią (185)

42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów (197)

Dodatki:

A Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? (205)

B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów (211)

C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki (215)

D Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków (221)

E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy (225)

F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami (229)

G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu (235)

Epilog (241)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,00zł

Hipnotyczny marketing
Tytuł książki: "Hipnotyczny marketing"
Autor: Joe Vitale
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.00zł 33.00zł
Klienci, którzy kupili „Hipnotyczny marketing”, kupili także:
<b>Immunologia Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Dominika Nowis, Jakub Gołąb, Tomasz Stokłosa, Witold Lasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Immunologia Wydanie VIII, Dominika Nowis, Jakub Gołąb, Tomasz Stokłosa, Witold Lasek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Paul Tergat. Biegaj z mistrzem, Jurg Wirz, Wydawnictwo Septem

Kultura innowacji Kreatywność pracowników źródłem sukcesu firmy, Fons Trompenaars, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Microsoft Windows Server 2008 R2 Vademecum administratora Wydanie 2, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Programowanie w JavaScript. Rusz głową!, Eric T. Freeman, Elisabeth Robson, Wydawnictwo Helion

Rynkowe instrumenty finansowe Wydanie 2, Andrzej Sopoćko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podziw i zdumienie w matematyce i fizyce, Marian Grabowski, Wydawnictwo Prószyński

PKB Krótka, lecz emocjonująca historia, Diane Coyle, Wydawnictwo Naukowe PWN

Losowe projekcje Metody, algorytmy i wybrane zastosowania, Ewa Skubalska-Rafajłowicz, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami