Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni

Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni

39.99zł
31.99zł
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie 52.00zł
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Tytuł: Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie
Autor: Tom Hayes
ISBN: 978-83-264-8027-0
Ilość stron: 360
Data wydania: 12/2014 (wydanie 2)
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 52.00zł


Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku.

Książka inspiruje do zadawania pytań, rewiduje stare założenia i pomaga przemyśleć nowe modele biznesowe. Dzięki temu pozwala przygotować się do skutecznego działania w środowisku zmuszającym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji.

Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku.

Do najważniejszych kwestii zalicza:
• konsekwencje zbiorowych zachowań na rynku globalnym,
• przyczyny rozpowszechnienia się społeczności internetowych czy wieloosobowych gier online,
• sposoby reagowania na wydarzenia dziejące się w czasie rzeczywistym,
• niebezpieczeństwa związane z "utajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić się do upadku firmy.

Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. HIPERSKOK    21
1. Paradoks nagłej zmiany    25
2. Nowa wspaniała sieć    58
3. Najbliższe przestrzenie rynkowe    85

CZĘŚĆ II. PIĘĆ NIECIĄGŁOŚCI    111
4. Wojowanie o uwagę    115
5. Wieczne teraz    141
6. Prorocy rozmachu    159
7. Kultura mashup    177
8. Zaufanie jako nowy środek płatniczy    205

CZĘŚĆ III. NAJBLIŻSZY ZAKRĘT    231
19. Pokolenie bańki internetowej    235
10. Hiperskok ku rozwojowi    267
11. Czas przyszły dokonany    297

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie”, kupili także:

Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę, Jason Wilkes, Wydawnictwo Prószyński

Steve Jobs, Walter Isaacson, Wydawnictwo Insignis Media

Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów, Michał Kolupa, Joanna Plebaniak, Wydawnictwo C.H. BECK

Doskonalenie pamięci dla bystrzaków, John B. Arden, Wydawnictwo Onepress

Zbiór zadań z analizy i algebry, Skiba Robert, Miziuła Patryk, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych usług, Brendan Burns, Wydawnictwo Helion

Więcej niż bodybuilding 2 Najważniejsze pytania o ćwiczenia na grupy mięśni, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo JK

Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia, Piotr Grudowski, Maria Szpakowska, Elwira Brodnicka, Ewa Marjańska, Zb, Wydawnictwo Difin

Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami