Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania 49.00zł 36.75zł
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania

Tytuł: Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Tytuł oryginalny Hello Scratch!: Learn to Program by Making Arcade Games
Autor: Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
ISBN: 978-83-283-4059-6
Ilość stron: 464
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania.

Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania.

Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier.

To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro.

Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 - 14 lat i zawiera:
• Wprowadzenie do Scratcha
• Przedstawienie podstawowych idei programistycznych
• Zasady tworzenia elementów graficznych (pixel art) i skryptów
• Wyczerpująco opisane projekty mniejszych i większych programów
• Instrukcje budowania wciągających gier retro

Dzieci najlepiej wiedzą, jak nauczyć dzieci programowania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Tytuł książki: "Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania"
Autor: Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania”, kupili także:

Wino dla bystrzaków, Ed McCarthy, Mary Ewing-Mulligan, Wydawnictwo Onepress

Społeczne aspekty nowych mediów, Jan van Dijk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej, Paweł Krause, Tomasz Steidl, Wydawnictwo Naukowe PWN

Modelowanie przepływów materiałowych w sieciowych łańcuchach dostaw Odporność sieciowego łańcucha dostaw wyrobów hutnicz, Włodzimierz Kramarz, Wydawnictwo Difin

Spring Framework. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji. Wydanie II, J Sharma, Ashish Sarin, Wydawnictwo Helion

Inżynieria metali i technologie materiałowe Wydanie II, Stanisław J. Skrzypek , Karol Przybyłowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

Chemia środowiska, Jeremi Naumczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Modele dynamiki układów fizycznych dla inżynierów Zasady i przykłady konstrukcji modeli dynamicznych obiektów automatyki, Anna Czemplik, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami