Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microssoft Office 2016 Krok po kroku

Microssoft Office 2016 Krok po kroku

79.80zł
56.66zł
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania 49.00zł 35.77zł
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania

Tytuł: Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Tytuł oryginalny Hello Scratch!: Learn to Program by Making Arcade Games
Autor: Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
ISBN: 978-83-283-4059-6
Ilość stron: 464
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł


Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania.

Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania.

Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier.

To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro.

Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 - 14 lat i zawiera:
• Wprowadzenie do Scratcha
• Przedstawienie podstawowych idei programistycznych
• Zasady tworzenia elementów graficznych (pixel art) i skryptów
• Wyczerpująco opisane projekty mniejszych i większych programów
• Instrukcje budowania wciągających gier retro

Dzieci najlepiej wiedzą, jak nauczyć dzieci programowania.

Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Tytuł książki: "Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania"
Autor: Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania”, kupili także:
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 3 Wydanie III</b>, <font color="navy">Marek Dietrich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 3 Wydanie III, Marek Dietrich, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Getting Things Programmed. Droga do efektywności</b>, <font color="navy">Michał Bartyzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Getting Things Programmed. Droga do efektywności, Michał Bartyzel, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych</b>, <font color="navy">Colin Beveridge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Olesiejuk</font>
Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych, Colin Beveridge, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jerzy Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Wielcy przyrodnicy Od Arystotelesa do Darwina</b>, <font color="navy">Robert Huxley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielcy przyrodnicy Od Arystotelesa do Darwina, Robert Huxley, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Środowiska programowania robotów</b>, <font color="navy">Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk , Szymon Borys</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Środowiska programowania robotów, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk , Szymon Borys, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Oko umysłu</b>, <font color="navy">Oliver Sacks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Oko umysłu, Oliver Sacks, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II</b>, <font color="navy">Marek Blicharski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II, Marek Blicharski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka rynkologii</b>, <font color="navy">Jacek Kotarbiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka rynkologii, Jacek Kotarbiński, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Programowalne moduły Ethernetowe w przykładach

Programowalne moduły Ethernetowe w przykładach

43.00zł
36.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION

wtorek, 19 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami