Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Dzień w którym odkryliśmy wszechświat

Dzień w którym odkryliśmy wszechświat

42.00zł
33.60zł
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania 49.00zł 36.75zł
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania

Tytuł: Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Tytuł oryginalny Hello Scratch!: Learn to Program by Making Arcade Games
Autor: Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
ISBN: 978-83-283-4059-6
Ilość stron: 464
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania.

Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania.

Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier.

To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro.

Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 - 14 lat i zawiera:
• Wprowadzenie do Scratcha
• Przedstawienie podstawowych idei programistycznych
• Zasady tworzenia elementów graficznych (pixel art) i skryptów
• Wyczerpująco opisane projekty mniejszych i większych programów
• Instrukcje budowania wciągających gier retro

Dzieci najlepiej wiedzą, jak nauczyć dzieci programowania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Tytuł książki: "Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania"
Autor: Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania”, kupili także:

Zrównoważone budynki biurowe Projektowanie. Uwarunkowania prawne. Rozwiązania technologiczne, Szymon Firląg, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Biopolimery Tom 2 Metody badań strukturalnych w praktyce</b>, <font color="navy">Jan F. Rabek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biopolimery Tom 2 Metody badań strukturalnych w praktyce, Jan F. Rabek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych</b>, <font color="navy">Corey J. Ball</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych, Corey J. Ball, Wydawnictwo Helion

CSS według Erica Meyera Kolejna odsłona, Eric A. Meyer, Wydawnictwo Helion

Im więcej dziur, tym mniej sera Matematyka zdumiewająco prosta, Holger Dambeck, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podręcznik projektowania architektoniczno-budowlanego Wydanie V</b>, <font color="navy">Ernst Neufert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podręcznik projektowania architektoniczno-budowlanego Wydanie V, Ernst Neufert, Wydawnictwo Arkady
<b>Pisanie na klawiaturze dla dzieci i dorosłych</b>, <font color="navy">Andrzej Lang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Pisanie na klawiaturze dla dzieci i dorosłych, Andrzej Lang, Wydawnictwo EXIT

Windows 8 PL Zaawansowana administracja systemem, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Helion
<b>Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika</b>, <font color="navy">Irv Kalb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika, Irv Kalb, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami