Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Matematyka Daj się uwieść! Wydanie II

Matematyka Daj się uwieść! Wydanie II

39.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-246-0264-X

Ilość stron: 208

Data wydania: 09/2006

Twarda oprawa

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe tempo wzrostu, mimo niesprzyjających okoliczności rynkowych. Opisują prawdziwe przypadki firm utrzymujących się od lat na drodze szybkiego wzrostu przychodów.

Artykuły zawarte w niniejszym zbiorze w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, które wydaje jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Ich autorzy -- zarówno wybitni teoretycy, którzy określili w swych pracach kształt nowych dziedzin nauki, jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem wzrostu - omawiają koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

  • Siła monopolu - przypadek hiperwzrostu korporacji Amgen w sektorze nowych leków,
  • Tanie innowacje, które procentują - jak szybko testować nowe pomysły,
  • Odświeżane hity - przedstaw stare produkty w nowym świetle,
  • Wzrost organiczny i przez przejęcia - poznaj mocne i słabe strony obu strategii,
  • Wzór na rentowność - jak osiągać zysk w przypadku nietrafionych produktów,
  • Programy wzrostu w globalnych korporacjach - doświadczenia takich firm, jak: Siemens, Bank of America, NASDAQ Stock Market

Rozdziały:

Czas na wzrost

Wywiad z dyrektorem generalnym firmy Amgen, Kevinem Sharerem (7)

Paul Hemp

Wzrost za małe pieniądze (33)

Gary Hamel i Gary Getz

Darwin i Demon

Innowacja w rozwiniętych firmach (57)

Geoffrey A. Moore

Jak efektywnie sprzedawać zamożnym klientom (71)

Paul F. Nunes, Brian A. Johnson I R. Timothy S. Breene

Jak wybrać między przejęciem a aliansem strategicznym? (101)

Jeffrey H. Dyer, Prashant Kale I Harbir Singh

Jak zarobić możliwie najwięcej na swoich klientach? (121)

Jacquelyn S. Thomas, Werner Reinartz I V. Kumar

Jak dyrektorzy zarządzają programami wzrostu? (143)

Kenneth W. Freeman, George Nolen, John Tyson, Kenneth D. Lewis, Robert Greifeld, Wprowadzenie: Ranjay Gulati

Nowatorstwo w sferze wartości

Logika strategii wysokiego wzrostu (167)

W. Chan Kim i Renée Mauborgne

O autorach (199)

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów”, kupili także:

Sztuka zarządzania projektami, Scott Berkun, Wydawnictwo Helion

Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką magisterską doktorską, Krystyna Wojcik, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Algorytmy Kiedy mniej myśleć i inne sposoby na racjonalne życie, Brian Christian and Tom Griffiths, Wydawnictwo Feeria
<b>Jesteś prawdziwym przyjacielem, Pinku! Książka o relacjach z rówieśnikami dla dzieci i rodziców trochę też</b>, <font color="navy">Urszula Młodnicka, Agnieszka Magdalena Waligóra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jesteś prawdziwym przyjacielem, Pinku! Książka o relacjach z rówieśnikami dla dzieci i rodziców trochę też, Urszula Młodnicka, Agnieszka Magdalena Waligóra, Wydawnictwo Sensus

Zadania z matematyki wyższej Część 2 Wydanie III, Leitner Roman, Matuszewski Wojciech, Rojek Zdzisław, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tradycyjna medycyna chińska Fundamenty praktyki klinicznej. Diagnozowanie, leczenie, analiza przypadków, Yan Yue Li-feng Quian Lin-chao Xi-Sheng, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie</b>, <font color="navy">Art Hobson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie, Art Hobson, Wydawnictwo Prószyński

PHP5 i MySQL Zastosowania e-commerce, Emilian Balanescu, Mihai Bucica, Cristian Darie, Wydawnictwo Helion

Elektrownie jądrowe Wydanie II, Jerzy Kubowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami