Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-246-0264-X

Ilość stron: 208

Data wydania: 09/2006

Twarda oprawa

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe tempo wzrostu, mimo niesprzyjających okoliczności rynkowych. Opisują prawdziwe przypadki firm utrzymujących się od lat na drodze szybkiego wzrostu przychodów.

Artykuły zawarte w niniejszym zbiorze w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, które wydaje jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Ich autorzy -- zarówno wybitni teoretycy, którzy określili w swych pracach kształt nowych dziedzin nauki, jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem wzrostu - omawiają koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

  • Siła monopolu - przypadek hiperwzrostu korporacji Amgen w sektorze nowych leków,
  • Tanie innowacje, które procentują - jak szybko testować nowe pomysły,
  • Odświeżane hity - przedstaw stare produkty w nowym świetle,
  • Wzrost organiczny i przez przejęcia - poznaj mocne i słabe strony obu strategii,
  • Wzór na rentowność - jak osiągać zysk w przypadku nietrafionych produktów,
  • Programy wzrostu w globalnych korporacjach - doświadczenia takich firm, jak: Siemens, Bank of America, NASDAQ Stock Market

Rozdziały:

Czas na wzrost

Wywiad z dyrektorem generalnym firmy Amgen, Kevinem Sharerem (7)

Paul Hemp

Wzrost za małe pieniądze (33)

Gary Hamel i Gary Getz

Darwin i Demon

Innowacja w rozwiniętych firmach (57)

Geoffrey A. Moore

Jak efektywnie sprzedawać zamożnym klientom (71)

Paul F. Nunes, Brian A. Johnson I R. Timothy S. Breene

Jak wybrać między przejęciem a aliansem strategicznym? (101)

Jeffrey H. Dyer, Prashant Kale I Harbir Singh

Jak zarobić możliwie najwięcej na swoich klientach? (121)

Jacquelyn S. Thomas, Werner Reinartz I V. Kumar

Jak dyrektorzy zarządzają programami wzrostu? (143)

Kenneth W. Freeman, George Nolen, John Tyson, Kenneth D. Lewis, Robert Greifeld, Wprowadzenie: Ranjay Gulati

Nowatorstwo w sferze wartości

Logika strategii wysokiego wzrostu (167)

W. Chan Kim i Renée Mauborgne

O autorach (199)

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów”, kupili także:
<b>Kompendium SolidWorks</b>, <font color="navy">Rafał Łabudek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kompendium SolidWorks, Rafał Łabudek, Wydawnictwo Helion

Nowoczesny trening siłowy Jak zbudować szczupłą i muskularną sylwetkę, Ian King, Lou Schuler, Wydawnictwo GALAKTYKA

Architektura Lean w projektach Agile, James O. Coplien, Gertrud Bjornvig, Wydawnictwo Helion
<b>Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał</b>, <font color="navy">Alicja Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Elastyczne zarządzanie czasem, Izabela Krejca-Pawski, Wydawnictwo Edgard

Zasady negocjacji Wydanie 3, Roy J. Lewicki, David M. Saunders, Bruce Barry, Wydawnictwo Rebis
<b>Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu</b>, <font color="navy">Dariusz Puzyrkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu, Dariusz Puzyrkiewicz, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość i analiza ekonomiczna w indywidualnym gospodarstwie rolnym, Lech Goraj, Stanisław Mańko, Wydawnictwo Difin

Przeciwutleniacze w żywności Aspekty zdrowotne, technologiczne, molekularne i analityczne, Włodzimierza Grajka, Wydawnictwo WNT

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami