Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Podręcznik coachingu. Sprawdzone techniki treningu personalnego Wydanie 2

Podręcznik coachingu. Sprawdzone techniki treningu personalnego Wydanie 2

69.00zł
57.27zł
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-246-0264-X

Ilość stron: 208

Data wydania: 09/2006

Twarda oprawa

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe tempo wzrostu, mimo niesprzyjających okoliczności rynkowych. Opisują prawdziwe przypadki firm utrzymujących się od lat na drodze szybkiego wzrostu przychodów.

Artykuły zawarte w niniejszym zbiorze w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, które wydaje jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Ich autorzy -- zarówno wybitni teoretycy, którzy określili w swych pracach kształt nowych dziedzin nauki, jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem wzrostu - omawiają koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

  • Siła monopolu - przypadek hiperwzrostu korporacji Amgen w sektorze nowych leków,
  • Tanie innowacje, które procentują - jak szybko testować nowe pomysły,
  • Odświeżane hity - przedstaw stare produkty w nowym świetle,
  • Wzrost organiczny i przez przejęcia - poznaj mocne i słabe strony obu strategii,
  • Wzór na rentowność - jak osiągać zysk w przypadku nietrafionych produktów,
  • Programy wzrostu w globalnych korporacjach - doświadczenia takich firm, jak: Siemens, Bank of America, NASDAQ Stock Market

Rozdziały:

Czas na wzrost

Wywiad z dyrektorem generalnym firmy Amgen, Kevinem Sharerem (7)

Paul Hemp

Wzrost za małe pieniądze (33)

Gary Hamel i Gary Getz

Darwin i Demon

Innowacja w rozwiniętych firmach (57)

Geoffrey A. Moore

Jak efektywnie sprzedawać zamożnym klientom (71)

Paul F. Nunes, Brian A. Johnson I R. Timothy S. Breene

Jak wybrać między przejęciem a aliansem strategicznym? (101)

Jeffrey H. Dyer, Prashant Kale I Harbir Singh

Jak zarobić możliwie najwięcej na swoich klientach? (121)

Jacquelyn S. Thomas, Werner Reinartz I V. Kumar

Jak dyrektorzy zarządzają programami wzrostu? (143)

Kenneth W. Freeman, George Nolen, John Tyson, Kenneth D. Lewis, Robert Greifeld, Wprowadzenie: Ranjay Gulati

Nowatorstwo w sferze wartości

Logika strategii wysokiego wzrostu (167)

W. Chan Kim i Renée Mauborgne

O autorach (199)

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów”, kupili także:
<b>Corel Paint Shop Pro X podstawy</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Corel Paint Shop Pro X podstawy, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Jak uczyć się szybciej i skuteczniej Techniki wskazówki ćwiczenia</b>, <font color="navy">Natalia Minge , Krzysztof Minge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edgard</font>
Jak uczyć się szybciej i skuteczniej Techniki wskazówki ćwiczenia, Natalia Minge , Krzysztof Minge, Wydawnictwo Edgard
<b>Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem</b>, <font color="navy">Piotr Kolmas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem, Piotr Kolmas, Wydawnictwo Onepress
<b>Access 2010 PL Kurs</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2010 PL Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Windows XP PL ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Aleksandra Tomaszewska - Adamarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows XP PL ilustrowany przewodnik, Aleksandra Tomaszewska - Adamarek, Wydawnictwo HELION
<b>Wentylacja i klimatyzacja - warunki techniczne wykonania i odbioru</b>, <font color="navy">Maria Maciejczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DASHÖFER</font>
Wentylacja i klimatyzacja - warunki techniczne wykonania i odbioru, Maria Maciejczyk, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Praktyczna analiza powłamaniowa Aplikacja webowa w środowisku Linux</b>, <font color="navy">Adam Ziaja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Praktyczna analiza powłamaniowa Aplikacja webowa w środowisku Linux, Adam Ziaja, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu</b>, <font color="navy">Scott Stratten, Alison Kramer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu, Scott Stratten, Alison Kramer, Wydawnictwo HELION
<b>Windows PowerShell Przewodnik po skryptach</b>, <font color="navy">Ed Wilson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows PowerShell Przewodnik po skryptach, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION

środa, 17 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami