Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra IV i Zafira III

Opel Astra IV i Zafira III

75.00zł
63.75zł
Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-931-3

Ilość stron: 248

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią - sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne - stało się niezwykle istotne.

Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.

  • Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
  • Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
  • Zarządzanie procesem twórczym
  • Proces uczenia się organizacji
  • Wdrażanie innowacji w firmie
  • Rozwijanie potencjału intelektualnego

Rozdziały:

Nadchodzi nowa organizacja (7)
PETER F. DRUCKER

Organizacja oparta na wiedzy (29)
IKUJIRO NONAKA

Budowanie organizacji uczącej się (57)
DAVID A. GARVIN

Naucz mądrych ludzi, jak się uczyć (95)
CHRIS ARGYRIS

Postaraj się, by w Twojej firmie wykorzystywano obie półkule (127)
DOROTHY LEONARD I SUSAAN STRAUS

Co zrobić, by Twoja firma wyciągała wnioski z własnych doświadczeń? (159)
ART KLEINER I GEORGE ROTH

Badania, które zmieniają organizację (179)
JOHN SEELY BROWN

Zarządzanie potencjałem intelektualnym - co zrobić, by wykrzesać jak najwięcej z najlepszych ludzi? (209)
JAMES BRIAN QUINN, PHILIP ANDERSON I SYDNEY FINKELSTEIN

Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą”, kupili także:

Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją, David duChemin, Wydawnictwo Helion

Jak pokonać chroniczny ból? Trening, dr Dennis C. Turk, dr Frits Winter, Wydawnictwo Onepress

Nawyki zen. Mała książka na resztę życia, Leo Babauta, Wydawnictwo Sensus

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów, Alina Wheeler, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metody probabilistyczne analizy systemów informacyjnych, Oleg Tikhonenko, Wydawnictwo EXIT

Rachunkowość zarządcza w banku, Agnieszka Piechocka-Kałużna, Wydawnictwo Naukowe PWN

Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem Szczere rady otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswoman, Caitlin Friedman, Kimberly Yorio, Wydawnictwo Helion

Wirtualny świat z klocków LEGO. Projekty do samodzielnego wykonania, Joachim Klang, Wydawnictwo Helion

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami