Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niezwykłe liczby profesora Stewarta

Niezwykłe liczby profesora Stewarta

42.00zł
33.60zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-912-7

Ilość stron: 226

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.

Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Rozdziały:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)
ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)
JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)
REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)
DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)
JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)
DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)
REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)
VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

Harvard Business Review Zarządzanie marką
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie marką”, kupili także:

STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C z biblioteką HAL, Marek Galewski, Wydawnictwo BTC
<b>Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych</b>, <font color="navy">John Arundel, Justin Domingus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych, John Arundel, Justin Domingus, Wydawnictwo Helion

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II, Dan Roam, Wydawnictwo Onepress

CALCULUS. Rachunek różniczkowy i całkowy funkcji jednej zmiennej, James Stewart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

TDD Techniki programowania sterowanego testami, Dariusz Woźniak, Wydawnictwo Helion

Uchwyty obróbkowe, Mieczysław Feld, Wydawnictwo WNT

Finanse Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Wydanie 2, Marian Podstawka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik menedżera projektu, Richard Newton, Wydawnictwo Edgard

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami