Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-7361-912-7
Ilość stron: 226
Data wydania: 01/2006
Twarda oprawa
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.
Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.
Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
- Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
- Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
- Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
- Wydłużanie linii produktów
- Projektowanie strategii rozwoju marki
- Zarządzanie portfelem marek
Rozdziały:
Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7) ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER
Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29) JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING
Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63) REGINA FAZIO MARUCA
Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91) DAVID A. AAKER
Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119) JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY
Logika wydłużania linii produktów (145) DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"
Czy tę markę można ocalić? (169) REGINA FAZIO MARUCA
Najlepsza strategia marki (193) VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK
Harvard Business Review Zarządzanie marką --- Pozycja niedostępna.---
|