Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zarządzanie technologiami Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji

Zarządzanie technologiami Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji

85.00zł
74.80zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-912-7

Ilość stron: 226

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.

Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Rozdziały:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)
ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)
JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)
REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)
DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)
JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)
DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)
REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)
VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

Harvard Business Review Zarządzanie marką
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie marką”, kupili także:
<b>Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II</b>, <font color="navy">Barry Braverman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II, Barry Braverman, Wydawnictwo HELION
<b>Ekologia</b>, <font color="navy">David Peterson del Mar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Ekologia, David Peterson del Mar, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Podstawy ekonomii Wydanie 3 PWE</b>, <font color="navy">Bogusław Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Podstawy ekonomii Wydanie 3 PWE, Bogusław Czarny, Wydawnictwo PWE
<b>Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu, Praca zbiorowa, Wydawnictwo PWE
<b>Podstawy przemian energetycznych Wydanie IV</b>, <font color="navy">Jacek Marecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy przemian energetycznych Wydanie IV, Jacek Marecki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Reakcje kwasów i zasad w chemii analitycznej</b>, <font color="navy">Adam Hulanicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Reakcje kwasów i zasad w chemii analitycznej, Adam Hulanicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem Szczere rady otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswoman</b>, <font color="navy">Caitlin Friedman, Kimberly Yorio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem Szczere rady otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswoman, Caitlin Friedman, Kimberly Yorio, Wydawnictwo HELION
<b>Smarty szablony w aplikacjach PHP</b>, <font color="navy">H. Hayder, J. P. Maia, L. Gheorge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Smarty szablony w aplikacjach PHP, H. Hayder, J. P. Maia, L. Gheorge, Wydawnictwo HELION
<b>Współczesne systemy zarządzania Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko</b>, <font color="navy">Marek Bugdol, Piotr Jedynak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Współczesne systemy zarządzania Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko, Marek Bugdol, Piotr Jedynak, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia biofizyczna

Chemia biofizyczna

49.90zł
36.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION

środa, 18 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami