Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz A140 A160 A190 A210 A160CDI A170CDI

Mercedes-Benz A140 A160 A190 A210 A160CDI A170CDI

63.00zł
47.25zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-912-7

Ilość stron: 226

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.

Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Rozdziały:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)
ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)
JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)
REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)
DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)
JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)
DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)
REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)
VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

Harvard Business Review Zarządzanie marką
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie marką”, kupili także:
<b>Mechanika klasyczna Tom 2</b>, <font color="navy">John R. Taylor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanika klasyczna Tom 2, John R. Taylor, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Instalacje ekologiczne w budownictwie mieszkaniowym</b>, <font color="navy">Agnieszka Stec, Daniel Słyś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo KaBe</font>
Instalacje ekologiczne w budownictwie mieszkaniowym, Agnieszka Stec, Daniel Słyś, Wydawnictwo KaBe
<b>Żywienie w sporcie</b>, <font color="navy">Irena Celejowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Żywienie w sporcie, Irena Celejowa, Wydawnictwo PZWL
<b>Biegać mądrze</b>, <font color="navy">Richard Benyo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Inne Spacery</font>
Biegać mądrze, Richard Benyo, Wydawnictwo Inne Spacery
<b>Adobe Illustrator CS3/CS3 PL oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Cyfryzacja życia w erze Big Data Człowiek - Biznes - Państwo</b>, <font color="navy">Jerzy Surma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyfryzacja życia w erze Big Data Człowiek - Biznes - Państwo, Jerzy Surma, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dynamika pneumatycznego koła jezdnego</b>, <font color="navy">Ryszard Andrzejewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Dynamika pneumatycznego koła jezdnego, Ryszard Andrzejewski, Wydawnictwo WNT
<b>Mity, modele, paradygmaty Studium porównawcze nauk przyrodniczych i religii</b>, <font color="navy">Ian G. Barbour</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Mity, modele, paradygmaty Studium porównawcze nauk przyrodniczych i religii, Ian G. Barbour, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Mózg na manowcach Dlaczego oszukujemy, udajemy i ulegamy pokusom?</b>, <font color="navy">David Disalvo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mózg na manowcach Dlaczego oszukujemy, udajemy i ulegamy pokusom?, David Disalvo, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Matematyka finansowa Instrumenty pochodne Wydanie II

Matematyka finansowa Instrumenty pochodne Wydanie II

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION

wtorek, 11 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami