Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Podróż do granic wszechświata

Podróż do granic wszechświata

45.00zł
36.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-912-7

Ilość stron: 226

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.

Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Rozdziały:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)
ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)
JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)
REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)
DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)
JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)
DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)
REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)
VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

Harvard Business Review Zarządzanie marką
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie marką”, kupili także:
<b>Skype dla każdego</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Skype dla każdego, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
<b>Volkswagen Golf III i Vento</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Golf III i Vento, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Unity i C#. Podstawy programowania gier</b>, <font color="navy">Ewa Ross, Jacek Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i C#. Podstawy programowania gier, Ewa Ross, Jacek Ross, Wydawnictwo HELION
<b>Diablica w pracy Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami</b>, <font color="navy">Elizabeth Hilts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Diablica w pracy Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami, Elizabeth Hilts, Wydawnictwo Onepress
<b>Chemia organiczna w projektowaniu leków</b>, <font color="navy">Richard B. Silverman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chemia organiczna w projektowaniu leków, Richard B. Silverman, Wydawnictwo WNT
<b>Niesamowity świat Lego Technic. Samochody, ciężarówki, roboty i jeszcze więcej!</b>, <font color="navy">Paweł "Sariel" Kmieć</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Niesamowity świat Lego Technic. Samochody, ciężarówki, roboty i jeszcze więcej!, Paweł "Sariel" Kmieć, Wydawnictwo APN Promise
<b>Elektronarzędzia Wszechstronny poradnik najsterkowicza</b>, <font color="navy">Holger H. Schweizer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Elektronarzędzia Wszechstronny poradnik najsterkowicza, Holger H. Schweizer, Wydawnictwo REA
<b>Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw Wydanie 5</b>, <font color="navy">Hanna Maria Kunachowicz, Irena Nadolna, Krystyna Iwanow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw Wydanie 5, Hanna Maria Kunachowicz, Irena Nadolna, Krystyna Iwanow, Wydawnictwo PZWL
<b>CSS według Erica Meyera Kolejna odsłona</b>, <font color="navy">Eric A. Meyer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS według Erica Meyera Kolejna odsłona, Eric A. Meyer, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII

98.00zł
73.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION

niedziela, 20 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami