Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Algorytmy aproksymacyjne

Algorytmy aproksymacyjne

56.70zł
45.36zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-912-7

Ilość stron: 226

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.

Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Rozdziały:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)
ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)
JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)
REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)
DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)
JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)
DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)
REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)
VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

Harvard Business Review Zarządzanie marką
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie marką”, kupili także:
<b>Metody badań jakościowych Tom 1</b>, <font color="navy">Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody badań jakościowych Tom 1, Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Konstrukcje murowe według Eurokodu 6 i norm związanych Tom 2 + CD</b>, <font color="navy">Łukasz Drobiec, Radosław Jasiński, Adam Piekarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje murowe według Eurokodu 6 i norm związanych Tom 2 + CD, Łukasz Drobiec, Radosław Jasiński, Adam Piekarczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Psychologia zarządzania w organizacji</b>, <font color="navy">Anna Maria Zawadzka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychologia zarządzania w organizacji, Anna Maria Zawadzka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ekonometria i badania operacyjne i Wprowadzenie do ekonometrii Pakiet</b>, <font color="navy">Gruszczyński Marek / Antoni Goryl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonometria i badania operacyjne i Wprowadzenie do ekonometrii Pakiet, Gruszczyński Marek / Antoni Goryl, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Raportowanie w System Center Configuration Manager Bez tajemnic</b>, <font color="navy">Garth Jones, Dan Toll, Kerrie Meyler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Raportowanie w System Center Configuration Manager Bez tajemnic, Garth Jones, Dan Toll, Kerrie Meyler, Wydawnictwo APN Promise
<b>Budowanie zespołu Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive Poradnik dla menedżera personalnego Wydanie II</b>, <font color="navy">Rafał Szczepanik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Budowanie zespołu Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive Poradnik dla menedżera personalnego Wydanie II, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress
<b>Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw Wydanie 5</b>, <font color="navy">Hanna Maria Kunachowicz, Irena Nadolna, Krystyna Iwanow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw Wydanie 5, Hanna Maria Kunachowicz, Irena Nadolna, Krystyna Iwanow, Wydawnictwo PZWL
<b>Beyond Bullet Points Magia ukryta w Microsoft PowerPoint Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania. Wydanie III</b>, <font color="navy">Cliff Atkinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Beyond Bullet Points Magia ukryta w Microsoft PowerPoint Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania. Wydanie III, Cliff Atkinson, Wydawnictwo HELION
<b>Kreatywne myślenie dla bystrzaków</b>, <font color="navy">David Cox</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Kreatywne myślenie dla bystrzaków, David Cox, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Przewodnik młodego odkrywcy 70 bezpiecznych eksperymentów Nauka przez zabawę

Przewodnik młodego odkrywcy 70 bezpiecznych eksperymentów Nauka przez zabawę

46.90zł
39.87zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami