Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Klimatyczna katastrofa

Klimatyczna katastrofa

42.00zł
33.60zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-912-7

Ilość stron: 226

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.

Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Rozdziały:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)
ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)
JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)
REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)
DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)
JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)
DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)
REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)
VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

Harvard Business Review Zarządzanie marką
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie marką”, kupili także:
<b>Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu</b>, <font color="navy">Gregory Hartley, Maryann Karinch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu, Gregory Hartley, Maryann Karinch, Wydawnictwo Onepress
<b>Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości</b>, <font color="navy">Wojciech A. Anuszczyk, Wojciech A. Pluta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości, Wojciech A. Anuszczyk, Wojciech A. Pluta, Wydawnictwo WNT
<b>Zbiór zadań i testów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodach: elektryk, elektrome</b>, <font color="navy">Tadeusz Niczyporuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Zbiór zadań i testów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodach: elektryk, elektrome, Tadeusz Niczyporuk, Wydawnictwo REA
<b>Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna</b>, <font color="navy">Jared P. Lander</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna, Jared P. Lander, Wydawnictwo APN Promise
<b>Windows Vista PL biblia</b>, <font color="navy">Alan Simpson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL biblia, Alan Simpson, Wydawnictwo HELION
<b>Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych</b>, <font color="navy">Aleksandra Radziszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych, Aleksandra Radziszewska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Badania marketingowe w małej firmie</b>, <font color="navy">Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Badania marketingowe w małej firmie, Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman, Wydawnictwo Onepress
<b>Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych Produkcja jedno- i wieloasortymentowa</b>, <font color="navy">Adam Żwirbla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych Produkcja jedno- i wieloasortymentowa, Adam Żwirbla, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Użytkowanie urządzeń peryferyjnych komputera osobistego Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.12.2</b>, <font color="navy">Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Użytkowanie urządzeń peryferyjnych komputera osobistego Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.12.2, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Zadania z matematyki wyższej Część 1 +  Część 2 Komplet

Zadania z matematyki wyższej Część 1 + Część 2 Komplet

88.00zł
66.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

poniedziałek, 25 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami