Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej  Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie marką

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-912-7

Ilość stron: 226

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.

Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Rozdziały:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)
ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)
JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)
REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)
DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)
JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)
DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)
REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)
VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

Harvard Business Review Zarządzanie marką
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie marką”, kupili także:

Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie, George A. Dunn, Nicolas Michaud, William Irwin, Wydawnictwo Editio

Najnowsza broń strzelecka w układzie bezkolbowym, Ryszard Woźniak, Wydawnictwo Bellona

Woda do kotłów parowych i obiegów chłodzących siłowni cieplnych, Jerzy Stańda, Wydawnictwo WNT

Matlab leksykon kieszonkowy, Bogumiła Mrozek, Zbigniew Mrozek, Wydawnictwo Helion

Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań, Al Pittampalli, Wydawnictwo Onepress

Stalowe konstrukcje wsporcze napowietrznych linii elektroenergetycznych wysokiego napięcia, Zbigniew Mendera, Leszek Szojda, Grzegorz Wandzik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza Część 1 Elementy, Krzysztof Maurin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Apache rozmówki, Daniel Lopez, Jesus Blanco, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami