Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-0909-3

Ilość stron: 216

Data wydania: 12/2007

Twarda oprawa

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.

Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  • Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  • Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  • Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  • Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  • Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  • Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

Rozdziały:

Partnerstwo w ramach łańcucha dostaw (7)
DOUGLAS M. LAMBERT I A. MICHAEL KNEMEYER

    Keiretsu - prawdziwe partnerstwo z kooperantami (29)
    JEFFREY K. LIKER I THOMAS Y. CHOI

      Umiejętność szybkiego reagowania (57)
      KASRA FERDOWS, MICHAEL A. LEWIS I JOSE A.D. MACHUCA

        Budowanie relacji w ramach łańcucha dostaw (75)
        ROZMOWA ZE SCOTTEM BETHEM, DAVIDEM N. BURTEM, WILLIAMEM COPACINO, CHRISEM GOPALEM, HAU L. LEE, ROBERTEM PORTEREM LYNCHEM I SANDRĄ MORRIS

          Sekret najbardziej efektywnych łańcuchów dostaw (99)
          HAU L. LEE

            Właściwości kodu genetycznego systemu produkcyjnego Toyoty (129)
            STEVEN J. SPEAR I H. KENT BOWEN

              Jak Toyota wychowuje menedżerów (159)
              STEVEN J. SPEAR

                Efektywność łańcucha dostaw: kluczem może być zgodność celów i bodźców jego uczestników (185)
                V.G. NARAYANAN I ANANTH RAMAN

                Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw”, kupili także:

                Tablice informatyczne. Podstawy C++, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion

                Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu, Tomasz Kowalski, Wydawnictwo Helion

                Zarządzanie projektami IT Przewodnik po metodykach, Adam Koszlajda, Wydawnictwo Helion

                Esencja sukcesji, Tomasz Budziak, Wydawnictwo Onepress

                Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją, Reinhard Habeck, Wydawnictwo Amber

                Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

                Snowboard Śladami instruktora Wydanie 5, Piotr Kunysz, Wydawnictwo Alma-Press

                Technik elektronik Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami, J. Wilczak, P. Brzózka, D. Malita, L. Praga-Czaplicka, S. Żaba, Wydawnictwo WSiP

                Ochrona środowiska glebowego, Piotr Kowalik, Wydawnictwo Naukowe PWN

                piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami