Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Automatyzacja pracy maszyn roboczych Metodyka i zastosowania

Automatyzacja pracy maszyn roboczych Metodyka i zastosowania

76.65zł
65.15zł
Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-0909-3

Ilość stron: 216

Data wydania: 12/2007

Twarda oprawa

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.

Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  • Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  • Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  • Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  • Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  • Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  • Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

Rozdziały:

Partnerstwo w ramach łańcucha dostaw (7)
DOUGLAS M. LAMBERT I A. MICHAEL KNEMEYER

    Keiretsu - prawdziwe partnerstwo z kooperantami (29)
    JEFFREY K. LIKER I THOMAS Y. CHOI

      Umiejętność szybkiego reagowania (57)
      KASRA FERDOWS, MICHAEL A. LEWIS I JOSE A.D. MACHUCA

        Budowanie relacji w ramach łańcucha dostaw (75)
        ROZMOWA ZE SCOTTEM BETHEM, DAVIDEM N. BURTEM, WILLIAMEM COPACINO, CHRISEM GOPALEM, HAU L. LEE, ROBERTEM PORTEREM LYNCHEM I SANDRĄ MORRIS

          Sekret najbardziej efektywnych łańcuchów dostaw (99)
          HAU L. LEE

            Właściwości kodu genetycznego systemu produkcyjnego Toyoty (129)
            STEVEN J. SPEAR I H. KENT BOWEN

              Jak Toyota wychowuje menedżerów (159)
              STEVEN J. SPEAR

                Efektywność łańcucha dostaw: kluczem może być zgodność celów i bodźców jego uczestników (185)
                V.G. NARAYANAN I ANANTH RAMAN

                Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw”, kupili także:

                Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 1-5 KOMPLET, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Postaw na plecy Jak zbudować skuteczny program treningowy w oparciu o wyniki badań naukowych, Stuart McGill, Wydawnictwo GALAKTYKA

                Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008), Charlie Russel, Sharon Crawford, Wydawnictwo Microsoft Press

                To twoja firma 12 kroków do sukcesu, TAXCARE, Wydawnictwo Onepress

                Rachunek różniczkowy i całkowy dla studentów uczelni technicznych, Radosław Grzymkowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

                Myśleć jak Edison, Michael J. Gelb, Wydawnictwo Rebis

                Układy FPGA w przykładach, Jacek Majewski, Piotr Zbyisński, Wydawnictwo BTC

                Android Receptury, Ian F. Darwin, Wydawnictwo Helion

                Kosmetologia i farmakologia skóry, Marie Claude Martini, Wydawnictwo PZWL

                piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami