Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-0909-3

Ilość stron: 216

Data wydania: 12/2007

Twarda oprawa

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.

Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  • Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  • Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  • Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  • Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  • Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  • Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

Rozdziały:

Partnerstwo w ramach łańcucha dostaw (7)
DOUGLAS M. LAMBERT I A. MICHAEL KNEMEYER

    Keiretsu - prawdziwe partnerstwo z kooperantami (29)
    JEFFREY K. LIKER I THOMAS Y. CHOI

      Umiejętność szybkiego reagowania (57)
      KASRA FERDOWS, MICHAEL A. LEWIS I JOSE A.D. MACHUCA

        Budowanie relacji w ramach łańcucha dostaw (75)
        ROZMOWA ZE SCOTTEM BETHEM, DAVIDEM N. BURTEM, WILLIAMEM COPACINO, CHRISEM GOPALEM, HAU L. LEE, ROBERTEM PORTEREM LYNCHEM I SANDRĄ MORRIS

          Sekret najbardziej efektywnych łańcuchów dostaw (99)
          HAU L. LEE

            Właściwości kodu genetycznego systemu produkcyjnego Toyoty (129)
            STEVEN J. SPEAR I H. KENT BOWEN

              Jak Toyota wychowuje menedżerów (159)
              STEVEN J. SPEAR

                Efektywność łańcucha dostaw: kluczem może być zgodność celów i bodźców jego uczestników (185)
                V.G. NARAYANAN I ANANTH RAMAN

                Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw”, kupili także:
                <b>Serce fotografii. Jak robić zdjęcia pełne wyrazu</b>, <font color="navy">David duChemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
                Serce fotografii. Jak robić zdjęcia pełne wyrazu, David duChemin, Wydawnictwo Helion

                Kominki Piękne wnętrza, Carol Cooper Gray, Wydawnictwo Arkady

                Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Wydawnictwo Onepress

                Windows Server 2003 Księga eksperta, Rand Morimoto, Michael Noel, Omar Droubi, Kenton Gardiner, Noel Neal, Wydawnictwo Helion

                Kobiety globalne w świecie start-upów Rozmowy w Dolinie Krzemowej, Marta Zucker, Wydawnictwo Naukowe PWN
                <b>Krótki kurs. Kryptografia</b>, <font color="navy">Sean Murphy , Fred Piper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                Krótki kurs. Kryptografia, Sean Murphy , Fred Piper, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Czas 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie, David Allen, Wydawnictwo Onepress

                Algebra abstrakcyjna w zadaniach, Jerzy Rutkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Myśl i bogać się. Wersja oryginalna, odświeżona i zaktualizowana, Napoleon Hill, Ross Cornwell (Editor), Wydawnictwo Onepress

                piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami