Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-904-6

Ilość stron: 232

Data wydania: 05/2006

Twarda oprawa

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości.

Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.

Rozdziały:

Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych (7)

Przełomowe innowacje w korporacji 3M (39)

Twoja firma też może stać się fabryką innowacji (63)

Jak oceniać potencjał rynkowy nowych pomysłów? (89)

Jak zwiększać możliwości innowacyjne w dojrzałej firmie? (117)

Różnicowanie produktów - jak poprawiać całkowite doświadczenie klientów? (143)

Korporacyjna innowacyjność społeczna - nowy model innowacji (163)

Oświecone eksperymentowanie - szybki i tani model innowacyjności (189)

Harvard Business Review Zarządzanie innowacją
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie innowacją”, kupili także:

Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II, Ewa Zaremba, Wydawnictwo Sensus

Katalog cen robót kolejowych i tramwajowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania</b>, <font color="navy">Luca Mezzalira</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania, Luca Mezzalira, Wydawnictwo Helion

Programowanie robotów przemysłowych, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czakry. Źródła energii. Praktyczny poradnik</b>, <font color="navy">Agnieszka Passendorfer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Czakry. Źródła energii. Praktyczny poradnik, Agnieszka Passendorfer, Wydawnictwo Sensus

Rachunkowość zarządcza klucz do sukcesu, Piotr Szczypa, Wydawnictwo CEDEWU

Real World Camera Raw i Photoshop CS3/CS3 PL Efektywna obróbka cyfrowych zdjęć, Bruce Fraser, Jeff Schewe, Wydawnictwo Helion

Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress

Moc coachingu Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste Wydanie II rozszerzone, Maja Wilczyńska, Małgorzata Nowak, Jolanta Kućka, Joanna Sawicka, Kata, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami