Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-904-6

Ilość stron: 232

Data wydania: 05/2006

Twarda oprawa

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości.

Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.

Rozdziały:

Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych (7)

Przełomowe innowacje w korporacji 3M (39)

Twoja firma też może stać się fabryką innowacji (63)

Jak oceniać potencjał rynkowy nowych pomysłów? (89)

Jak zwiększać możliwości innowacyjne w dojrzałej firmie? (117)

Różnicowanie produktów - jak poprawiać całkowite doświadczenie klientów? (143)

Korporacyjna innowacyjność społeczna - nowy model innowacji (163)

Oświecone eksperymentowanie - szybki i tani model innowacyjności (189)

Harvard Business Review Zarządzanie innowacją
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie innowacją”, kupili także:

Wspomagane komputerowo diagnoza i projektowanie systemów informacyjnych zarządzania Wydanie 2 uzupełnione, Edward Michalewski, Wydawnictwo WSISiZ

Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji, C. Richard Weylman, Wydawnictwo Onepress

Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Anna Lewandowska, Wydawnictwo Omega

Meritum Rachunkowość Rachunkowość i Sprawozdawczość Finansowa Wydanie 7, Ewa Walińska, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Instrukcja obsługi projektu</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Instrukcja obsługi projektu, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress

C++ builder 6 i bazy danych, Marian Wybrańczyk, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia, Beata Kozyra, Wydawnictwo MT Biznes

Internet Ochrona wolności własności i bezpieczeństwa, Grażyna Szpor, Wydawnictwo C.H. BECK

Randki są ekstra! Umawiaj się i ciesz się życiem, Steve Nakamoto, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami