Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft SQL Server 2012 Optymalizacja kwerend T-SQL przy użyciu funkcji okna

Microsoft SQL Server 2012 Optymalizacja kwerend T-SQL przy użyciu funkcji okna

58.80zł
44.10zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-904-6

Ilość stron: 232

Data wydania: 05/2006

Twarda oprawa

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości.

Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.

Rozdziały:

Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych (7)

Przełomowe innowacje w korporacji 3M (39)

Twoja firma też może stać się fabryką innowacji (63)

Jak oceniać potencjał rynkowy nowych pomysłów? (89)

Jak zwiększać możliwości innowacyjne w dojrzałej firmie? (117)

Różnicowanie produktów - jak poprawiać całkowite doświadczenie klientów? (143)

Korporacyjna innowacyjność społeczna - nowy model innowacji (163)

Oświecone eksperymentowanie - szybki i tani model innowacyjności (189)

Harvard Business Review Zarządzanie innowacją
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie innowacją”, kupili także:
<b>Kompozycja Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Blue Fier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kompozycja Warsztaty fotograficzne, Blue Fier, Wydawnictwo HELION
<b>Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia</b>, <font color="navy">Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia, Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają</b>, <font color="navy">Eryk Mistewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają, Eryk Mistewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Garaże wielostanowiskowe Projektowanie i realizacja</b>, <font color="navy">Hanna Michalak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Garaże wielostanowiskowe Projektowanie i realizacja, Hanna Michalak, Wydawnictwo Arkady
<b>Przedziwny człowiek. Sekretne życie Paula Diraca, geniusza mechaniki kwantowej</b>, <font color="navy">Graham Farmelo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Przedziwny człowiek. Sekretne życie Paula Diraca, geniusza mechaniki kwantowej, Graham Farmelo, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Efektywność energetyczna w działalności gospodarczej</b>, <font color="navy">Jan Górzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Efektywność energetyczna w działalności gospodarczej, Jan Górzyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rachunek przepływów pieniężnych w praktyce</b>, <font color="navy">Marek Lachmirowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Rachunek przepływów pieniężnych w praktyce, Marek Lachmirowicz, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Architektura korporacyjna jako strategia</b>, <font color="navy">Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EMKA</font>
Architektura korporacyjna jako strategia, Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson, Wydawnictwo EMKA
<b>CRM relacje z klientami</b>, <font color="navy">Jill Dyche</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CRM relacje z klientami, Jill Dyche, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Cisco CCNA Security 210-260 Oficjalny przewodnik Przygotowanie do egzaminu na certyfikat
95.46zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Encyklopedia dla wszystkich

Chemia Encyklopedia dla wszystkich

102.90zł
78.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION

środa, 25 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami