Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Edycja genów Władza nad ewolucją

Edycja genów Władza nad ewolucją

45.00zł
36.45zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie innowacją

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-904-6

Ilość stron: 232

Data wydania: 05/2006

Twarda oprawa

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości.

Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.

Rozdziały:

Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych (7)

Przełomowe innowacje w korporacji 3M (39)

Twoja firma też może stać się fabryką innowacji (63)

Jak oceniać potencjał rynkowy nowych pomysłów? (89)

Jak zwiększać możliwości innowacyjne w dojrzałej firmie? (117)

Różnicowanie produktów - jak poprawiać całkowite doświadczenie klientów? (143)

Korporacyjna innowacyjność społeczna - nowy model innowacji (163)

Oświecone eksperymentowanie - szybki i tani model innowacyjności (189)

Harvard Business Review Zarządzanie innowacją
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie innowacją”, kupili także:

Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek, Kenneth Blanchard, Thad Lacinak, Chuck Tompkins, Jim Ballard, Wydawnictwo Onepress

Robotyzacja procesów produkcyjnych, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Finanse dla niefinansistów Onepress, Piotr Rybicki, Wydawnictwo Onepress

Chromatografia jonowa Teoria i praktyka, Rajmund Michalski, Wydawnictwo Naukowe PWN

50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku, Gever Tulley, Julie Spiegler, Wydawnictwo Septem

Efektywność informacyjna rynku giełdowego, Paweł Wajda, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zaawansowane modele i algorytmy optymalizacji w systemach cyklicznych, Wojciech Bożejko, Jarosław Pempera, Czesław Smutnicki, Mieczysław Wode, Wydawnictwo EXIT

CSS według Erica Meyera Kolejna odsłona, Eric A. Meyer, Wydawnictwo Helion

Logiki wielowartościowe, Grzegorz Malinowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami