Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach

Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach

69.00zł
55.20zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą 69.00zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1234-5

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR - to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.

Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem.

Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.

  • Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
  • Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
  • Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
  • Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.

Rozdziały:

Czy klient ma zawsze rację? (7)
ERIN ANDERSON I VINCENT ONYEMAH

    Koniec wojny pomiędzy działami sprzedaży i marketingu (31)
    PHILIP KOTLER, NEIL RACKHAM I SUJ KRISHNASWAMY

      Dostosowanie struktury sprzedaży do cyklu życia firmy (61)
      ANDRIS A. ZOLTNERS, PRABHAKANT SINHA I SALLY E. LORIMER

        Z czym mają do czynienia menedżerowie do spraw sprzedaży? (89)
        BARRY TRAILER I JIM DICKIE

          Lepsze sieci sprzedaży (111)
          TUBA ÜSTÜNER I DAVID GODES

            Odgórne zmiany w przedsiębiorstwie. Wywiad z Fredem Hassanem (137)
            THOMAS A. STEWART I DAVID CHAMPION

              Krzywa uczenia się sprzedaży (157)
              MARK LESLIE I CHARLES A. HOLLOWAY

                Odpowiedzialność ostateczna. Przewodząc współczesnej organizacji sprzedaży (183)
                JEROME A. COLLETTI I MARY S. FISS

                Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą”, kupili także:

                Wykłady ze wstępu do matematyki Wprowadzenie do teorii mnogości, Wojciech Guzicki, Piotr Zakrzewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
                <b>Zranieni w dzieciństwie. Jak rozpoznać i uleczyć matczyną lub ojcowską ranę</b>, <font color="navy">Sylwia Kocoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
                Zranieni w dzieciństwie. Jak rozpoznać i uleczyć matczyną lub ojcowską ranę, Sylwia Kocoń, Wydawnictwo Sensus

                Trening komandosa Royal Marines, Sean Lerwill, Wydawnictwo Edipresse Polska

                Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2, J. C. Mackin, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press

                Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV, Greg Perry, Dean Miller, Wydawnictwo Helion

                Metoda wariacyjna w modelu Diraca, Grzegorz Pestka, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

                TyMyśl Inaczej zrobią to za Ciebie Wydanie 2, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

                Komunikacja w zespole wirtualnym, Tomasz Stefaniuk, Wydawnictwo Difin

                BMW serii 3 (typu E46), Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ

                wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami