Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
W Dolinie Królów. Howard Carter i odkrycie grobowca Tutanchamona

W Dolinie Królów. Howard Carter i odkrycie grobowca Tutanchamona

35.00zł
28.00zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą 69.00zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1234-5

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR - to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.

Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem.

Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.

  • Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
  • Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
  • Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
  • Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.

Rozdziały:

Czy klient ma zawsze rację? (7)
ERIN ANDERSON I VINCENT ONYEMAH

    Koniec wojny pomiędzy działami sprzedaży i marketingu (31)
    PHILIP KOTLER, NEIL RACKHAM I SUJ KRISHNASWAMY

      Dostosowanie struktury sprzedaży do cyklu życia firmy (61)
      ANDRIS A. ZOLTNERS, PRABHAKANT SINHA I SALLY E. LORIMER

        Z czym mają do czynienia menedżerowie do spraw sprzedaży? (89)
        BARRY TRAILER I JIM DICKIE

          Lepsze sieci sprzedaży (111)
          TUBA ÜSTÜNER I DAVID GODES

            Odgórne zmiany w przedsiębiorstwie. Wywiad z Fredem Hassanem (137)
            THOMAS A. STEWART I DAVID CHAMPION

              Krzywa uczenia się sprzedaży (157)
              MARK LESLIE I CHARLES A. HOLLOWAY

                Odpowiedzialność ostateczna. Przewodząc współczesnej organizacji sprzedaży (183)
                JEROME A. COLLETTI I MARY S. FISS

                Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą”, kupili także:

                VBA dla Excela 2019 PL. 234 praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

                Plan B Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu, John Mullins, Randy Komisar, Wydawnictwo Onepress

                Prognozowanie szeregów czasowych za pomocą pakietu SPSS, Tomasz Żądło, Janusz Wywiał, Wydawnictwo SPSS

                Adaptywny kod. Zwinne programowanie, wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II, Gary McLean Hall, Wydawnictwo Helion

                Terapia duszy. Przywrócenie jej związku z ciałem, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

                Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera, David Airey, Wydawnictwo Helion

                Inżynieria materiałowa Tom 2, Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon, Wydawnictwo GALAKTYKA

                Niesamowita moc kolorów, Jean-Gabriel Causse, Wydawnictwo Sonia Draga

                Szable świata, Wojciech Zabłocki, Wydawnictwo Bellona

                wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami