Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

126.00zł
100.80zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą 69.00zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1234-5

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR - to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.

Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem.

Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.

  • Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
  • Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
  • Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
  • Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.

Rozdziały:

Czy klient ma zawsze rację? (7)
ERIN ANDERSON I VINCENT ONYEMAH

    Koniec wojny pomiędzy działami sprzedaży i marketingu (31)
    PHILIP KOTLER, NEIL RACKHAM I SUJ KRISHNASWAMY

      Dostosowanie struktury sprzedaży do cyklu życia firmy (61)
      ANDRIS A. ZOLTNERS, PRABHAKANT SINHA I SALLY E. LORIMER

        Z czym mają do czynienia menedżerowie do spraw sprzedaży? (89)
        BARRY TRAILER I JIM DICKIE

          Lepsze sieci sprzedaży (111)
          TUBA ÜSTÜNER I DAVID GODES

            Odgórne zmiany w przedsiębiorstwie. Wywiad z Fredem Hassanem (137)
            THOMAS A. STEWART I DAVID CHAMPION

              Krzywa uczenia się sprzedaży (157)
              MARK LESLIE I CHARLES A. HOLLOWAY

                Odpowiedzialność ostateczna. Przewodząc współczesnej organizacji sprzedaży (183)
                JEROME A. COLLETTI I MARY S. FISS

                Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą”, kupili także:
                <b>Trening wygrywania. Jak wygrywać w życiu, w biznesie i w sporcie? Skup się, działaj i wygrywaj!</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Katarzyna Selwant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
                Trening wygrywania. Jak wygrywać w życiu, w biznesie i w sporcie? Skup się, działaj i wygrywaj!, Paulina Mechło, Katarzyna Selwant, Wydawnictwo Onepress

                Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET, Marino Posadas, Wydawnictwo Promise

                Zakazana nauka Wydanie II, KENYON J. DOUGLAS, Wydawnictwo Amber
                <b>Świat florystyki. Sztuka układania i fotografowania kwiatów. Wydanie III rozszerzone</b>, <font color="navy">Agnieszka Zakrzewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
                Świat florystyki. Sztuka układania i fotografowania kwiatów. Wydanie III rozszerzone, Agnieszka Zakrzewska, Wydawnictwo Helion

                Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka
                <b>Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 + Tom 2 Wydanie XI</b>, <font color="navy">William Stallings</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 + Tom 2 Wydanie XI, William Stallings, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Kryptografia stosowana, Alfred J. Menezes, Paul C. van Oorschot, Scott A. Vanstone, Wydawnictwo WNT

                Pierwsze kroki w analizie danych SPSS for Windows wydanie 6, Jarosław Górniak, Janusz Wachnicki, Wydawnictwo SPSS

                Wydajność Javy Poznaj i wykorzystaj optymalne sposoby na regulowanie wydajności oprogramowania Java, Charlie Hunt, Binu John, Wydawnictwo Helion

                środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami