Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą 69.00zł
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1234-5

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2008

Twarda oprawa

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR - to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.

Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem.

Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.

  • Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
  • Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
  • Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
  • Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.

Rozdziały:

Czy klient ma zawsze rację? (7)
ERIN ANDERSON I VINCENT ONYEMAH

    Koniec wojny pomiędzy działami sprzedaży i marketingu (31)
    PHILIP KOTLER, NEIL RACKHAM I SUJ KRISHNASWAMY

      Dostosowanie struktury sprzedaży do cyklu życia firmy (61)
      ANDRIS A. ZOLTNERS, PRABHAKANT SINHA I SALLY E. LORIMER

        Z czym mają do czynienia menedżerowie do spraw sprzedaży? (89)
        BARRY TRAILER I JIM DICKIE

          Lepsze sieci sprzedaży (111)
          TUBA ÜSTÜNER I DAVID GODES

            Odgórne zmiany w przedsiębiorstwie. Wywiad z Fredem Hassanem (137)
            THOMAS A. STEWART I DAVID CHAMPION

              Krzywa uczenia się sprzedaży (157)
              MARK LESLIE I CHARLES A. HOLLOWAY

                Odpowiedzialność ostateczna. Przewodząc współczesnej organizacji sprzedaży (183)
                JEROME A. COLLETTI I MARY S. FISS

                Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą”, kupili także:
                <b>Elementy inżynierii oprogramowania w Pythonie</b>, <font color="navy">Jakub Walczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
                Elementy inżynierii oprogramowania w Pythonie, Jakub Walczak, Wydawnictwo Helion

                Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress
                <b>Chemia fizycznaWydanie II</b>, <font color="navy">Peter Atkins, Julio de Paula</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                Chemia fizycznaWydanie II, Peter Atkins, Julio de Paula, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Rachunkowość po polsku Wydanie 2, Kożuch Antoni, Kożuch Artur, Wakuła Monika, Wydawnictwo CEDEWU

                Machiny wojenne Zapomniana technika wojskowa, Robert M. Jurga, Wydawnictwo Vesper
                <b>Nasze miejsce w kosmosie</b>, <font color="navy">Hélene Courtois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                Nasze miejsce w kosmosie, Hélene Courtois, Wydawnictwo Naukowe PWN
                <b>Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych</b>, <font color="navy">Bill Jelen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
                Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych, Bill Jelen, Wydawnictwo Promise

                Układy wtryskowe Common Rail w praktyce warsztatowej. Budowa, sprawdzanie, diagnostyka Wydanie 3, Hubertus Gűnther, Wydawnictwo WKiŁ

                Organizacja budowy asfaltowych nawierzchni drogowych, Włodzimierz Martinek, Zbigniew Tokarski, Kazimierz Chojnacki, Wydawnictwo Naukowe PWN

                czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami