Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

55.00zł
46.75zł
Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzji 69.00zł
Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzji

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1243-7

Ilość stron: 224

Data wydania: 03/2008

Twrda oprawa

Właściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić.

Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press.

Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji.

Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.

  • Wartość suchych faktów i statystyk.
  • Znaczenie logiki i dowodów w zarządzaniu.
  • Waga emocji, przeczuć i zdrowego rozsądku.
  • Eliminacja przeszkód w otwartym dialogu.
  • Diagnostyka decyzji i pokonywanie blokad.
  • Stawianie na właściwych ludzi i odpowiednie technologie.

Rozdziały:

Kto podejmuje decyzje? (7)
PAUL ROGERS I MARCIA BLENKO

    Zarządzanie oparte na faktach (35)
    JEFFREY PFEFFER I ROBERT I. SUTTON

      Przestań planować, zacznij podejmować decyzje (71)
      MICHAEL C. MANKINS I RICHARD STEELE

        Świadome decyzje (95)
        MAX H. BAZERMAN I DOLLY CHUGH

          Konkurencja oparta na analizie danych (117)
          THOMAS H. DAVENPORT

            Decyzje a przeczucia (145)
            GARDINER MORSE

              Wykorzenianie kultury braku decyzyjności (167)
              RAM CHARAN

                Myślowe pułapki, które prowadzą do złych decyzji (191)
                JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA

                Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzji
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzji”, kupili także:

                Nowa Historia Meksyku, Garcia Erik Velasquez, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Kowalstwo i metaloplastyka, C. A. Reyner di Lagnasco, Wydawnictwo Arkady

                Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone, Krzysztof Marzec, Wydawnictwo Helion

                Uzdrowiciel Wydanie II, Ken McClure, Wydawnictwo Amber

                Giełda Podstawy inwestowania Wydanie II rozszerzone, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress

                Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży, Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword), Wydawnictwo Onepress

                HTML5 i CSS3 Praktyczne projekty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion
                <b>Interstellar i nauka</b>, <font color="navy">Kip Thorne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
                Interstellar i nauka, Kip Thorne, Wydawnictwo Prószyński

                Metody akumulacji danych w analizie obrazów cyfrowych, Leszek J. Chmielewski, Wydawnictwo EXIT

                piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami