Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Harvard Business Review Podejmowanie decyzji 69.00zł
Harvard Business Review Podejmowanie decyzji

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-915-1

Ilość stron: 216

Data wydania: 10/2005

Twarda oprawa

Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku.

Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji

Rozdziały:

Podejmowanie skutecznych decyzji (7)
PETER F. DRUCKER

    Równe zamiany (ang. even swaps) - metoda racjonalnego osiągania kompromisu (29)
    JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA

      Pokorne podejmowanie decyzji (55)
      AMITAI ETZIONI

        Bariery interpersonalne a proces podejmowania decyzji (71)
        CHRIS ARGYRIS

          Czy potrafisz dokonać analizy tego problemu? (113)
          PERRIN STRYKER

            Jak dokonać analizy tego problemu?

            Część II ćwiczenia dla menedżerów (129)
            PERRIN STRYKER

              Myślowe pułapki, które prowadzą do złych decyzji (161)
              JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA

                Kiedy należy zaufać przeczuciom? (189)
                ALDEN M. HAYASHI

                Harvard Business Review Podejmowanie decyzji
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Podejmowanie decyzji”, kupili także:

                Programowanie systemów SCADA Proficy HMI/SCADA - iFIX 4.0 PL, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

                Roboty budowlane Przerwy w równomiernej realizacji prac, Andrzej Więckowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Mechanik pojazdów samochodowych, Tadeusz Rychter, Wydawnictwo WSiP

                Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW, Susan M. Weinschenk, Wydawnictwo Helion
                <b>Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III</b>, <font color="navy">Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
                Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III, Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht, Wydawnictwo Helion

                Chemia i technologia żywic epoksydowych, Piotr Czub, Zbigniew Bończa-Tomaszewski, Piotr Penczek, Jan Pielichow, Wydawnictwo WNT

                Technologia budownictwa Część 1, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

                Osobisty dziennik biegacza. Dopasuj plan treningowy i ciesz się postępami!, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem

                Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda, Richard Dawkins, Wydawnictwo Prószyński

                sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami