Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wzorce projektowe uczenia maszynowego

Wzorce projektowe uczenia maszynowego

89.90zł
72.82zł
Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów 69.00zł
Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-909-7

Ilość stron: 232

Data wydania: 09/2005

Twarda oprawa

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera.

Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

  • Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
  • Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
  • Godzenie skłóconych zespołów
  • Budowanie relacji biznesowych
  • Sztuka negocjowania z klientami
  • Polubowne rozstrzyganie sporów
  • Rozwiązywanie sporów przed sądem

Rozdziały:

Zarządzanie różnicami (7)
WARREN H. SCHMIDT I ROBERT TANNENBAUM

    Zespół, którego nie było (31)
    SUZY WETLAUFER

      Pogodzić skłócone zespoły (59)
      ROBERT R. BLAKE I JANE S. MOUTON

        Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami (89)
        THOMAS C. KEISER

          Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej (105)
          DANNY ERTEL

            Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci - klienci? (133)
            IDALENE F. KESNER I SALLY FOWLER

              Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów (165)
              JOHN R. ALLISON

                Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie? (193)
                TODD B. CARVER I ALBERT A. VONDRA

                Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów”, kupili także:

                Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
                <b>Tworzenie doświadczeń klientów</b>, <font color="navy">Artur Urbański, Lucyna Dziewa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
                Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański, Lucyna Dziewa, Wydawnictwo Onepress

                Informatyka Europejczyka Zagadnienia maturalne z informatyki Wydanie 2 Tom 1, Tomasz Francuz, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

                Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!, Ken Schwaber, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Helion

                Prawa sukcesu według Napoleona Hilla Zasady samodoskonalenia, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress
                <b>Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Antonio Melé</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
                Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV, Antonio Melé, Wydawnictwo Helion

                Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce, Małgorzata Modrak, Wydawnictwo Sensus

                Minerały świata Wydanie 3, Walter Schumann, Wydawnictwo Alma-Press

                Head First Statystyka Edycja polska (Rusz Głową), Dawn Griffiths, Wydawnictwo Helion

                piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami