Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz klasy C (serii 204)

Mercedes-Benz klasy C (serii 204)

84.00zł
71.40zł
Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów 69.00zł
Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-909-7

Ilość stron: 232

Data wydania: 09/2005

Twarda oprawa

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera.

Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

  • Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
  • Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
  • Godzenie skłóconych zespołów
  • Budowanie relacji biznesowych
  • Sztuka negocjowania z klientami
  • Polubowne rozstrzyganie sporów
  • Rozwiązywanie sporów przed sądem

Rozdziały:

Zarządzanie różnicami (7)
WARREN H. SCHMIDT I ROBERT TANNENBAUM

    Zespół, którego nie było (31)
    SUZY WETLAUFER

      Pogodzić skłócone zespoły (59)
      ROBERT R. BLAKE I JANE S. MOUTON

        Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami (89)
        THOMAS C. KEISER

          Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej (105)
          DANNY ERTEL

            Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci - klienci? (133)
            IDALENE F. KESNER I SALLY FOWLER

              Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów (165)
              JOHN R. ALLISON

                Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie? (193)
                TODD B. CARVER I ALBERT A. VONDRA

                Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów”, kupili także:

                Jak to działa Odkrywanie kosmosu, Miles Kelly, Wydawnictwo Zielona Sowa

                Nastoletnie miłości. Jak rozpoznać emocje swoje i innych, Renata Kreczman - Madej, Wydawnictwo Sensus

                Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress

                Medytacja nad naturą umysłu, Dalajlama, Khonton Peljor Lhundrub, Jose Ignacio Cabezon, Wydawnictwo Sensus

                Oczy Wojownika. Opowieść o fotografie Macieju Macierzyńskim, Anna Bimer, Wydawnictwo Editio

                Systemy zarządzania jakością w małych i średnich firmach Vademecum menedżera jakości, Stanisław Ziółkowski, Wydawnictwo WNT

                Mały słownik techniczny niemiecko-polski i polsko-niemiecki, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

                Nawyk nieodwlekania. Proste sposoby pokonania prokrastynacji, S.J. Scott, Wydawnictwo Onepress

                Barbarzyńca w Azji, Henri Michaux, Wydawnictwo Świat Literacki

                piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami