Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Poradnik montera elektryka Tom 1 + 2 + 3 Komplet

Poradnik montera elektryka Tom 1 + 2 + 3 Komplet

277.00zł
Harvard Business Review Marketing 69.00zł
Harvard Business Review Marketing

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-916-X

Ilość stron: 192

Data wydania: 03/2006

Twarda oprawa

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu.

Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

Rozdziały:

Świadectwo marki (7)
KEVIN LANE KELLER

Ożywianie umierającej marki (33)
MANNIE JACKSON

Jak prowadzić wojnę cenową (51)
AKSHAY R. RAO, MARK E. BERGEN I SCOTT DAVIS

Marketing kontekstowy - prawdziwa rola Internetu (81)
DAVID KENNY I JOHN F. MARSHALL

Powab globalnej marki (101)
DAVID A. AAKER I ERICH JOACHIMSTHALER

Jak zbudować silną markę korporacji? (125)
MARY JO HATCH I MAJKEN SCHULTZ

Baw, "dręcz" i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają) (143)
STEPHEN BROWN

Wzrost rentowności nakładów marketingowych dzięki projektowaniu eksperymentów (161)
ERIC ALMQUIST I GORDON WYNER

Harvard Business Review Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Marketing”, kupili także:

Broń myśliwska Przewodnik, Marek Czerwiński, Wydawnictwo Bellona

Żywność wygodna i żywność funkcjonalna, Franciszek Świderski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Twoja kuchnia w wersji keto. Naucz się gotować swoje ulubione posiłki zgodnie z dietą ketogeniczną</b>, <font color="navy">Maria Emmerich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Twoja kuchnia w wersji keto. Naucz się gotować swoje ulubione posiłki zgodnie z dietą ketogeniczną, Maria Emmerich, Wydawnictwo Sensus

Kuba. Rewolucja w rytmie rumby. Wydanie 1, Krzysztof Dopierała, Wydawnictwo Bezdroża

Nawyk coachingu Mów mniej, pytaj więcej i stań się lepszym liderem, Michael Bungay Stanier, Wydawnictwo GALAKTYKA

Projektowanie i ocena techniczna betonowych podłóg przemysłowych Wydanie II, Piotr Hajduk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputery PC dla bystrzaków, Dan Gookin, Wydawnictwo Helion

Niezbędnik młodego naukowca Poradnik dla piszącego pracę dyplomową, Teresa Urszula Szmigielska, Wydawnictwo WSE-I

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu, Gregory Hartley, Maryann Karinch, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami