Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Project 2021 Krok po kroku

Microsoft Project 2021 Krok po kroku

89.99zł
71.99zł
Harvard Business Review Marketing 69.00zł
Harvard Business Review Marketing

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-916-X

Ilość stron: 192

Data wydania: 03/2006

Twarda oprawa

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu.

Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

Rozdziały:

Świadectwo marki (7)
KEVIN LANE KELLER

Ożywianie umierającej marki (33)
MANNIE JACKSON

Jak prowadzić wojnę cenową (51)
AKSHAY R. RAO, MARK E. BERGEN I SCOTT DAVIS

Marketing kontekstowy - prawdziwa rola Internetu (81)
DAVID KENNY I JOHN F. MARSHALL

Powab globalnej marki (101)
DAVID A. AAKER I ERICH JOACHIMSTHALER

Jak zbudować silną markę korporacji? (125)
MARY JO HATCH I MAJKEN SCHULTZ

Baw, "dręcz" i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają) (143)
STEPHEN BROWN

Wzrost rentowności nakładów marketingowych dzięki projektowaniu eksperymentów (161)
ERIC ALMQUIST I GORDON WYNER

Harvard Business Review Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Marketing”, kupili także:

Windows Vista PL kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Kalsarikänni. Sztuka relaksu po fińsku, Miska Rantanen, Wydawnictwo Sensus
<b>Docker dla programistów. Rozwijanie aplikacji i narzędzia ciągłego dostarczania DevOps</b>, <font color="navy">Richard Bullington-McGuire, Michael Schwartz, Andrew K. Dennis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Docker dla programistów. Rozwijanie aplikacji i narzędzia ciągłego dostarczania DevOps, Richard Bullington-McGuire, Michael Schwartz, Andrew K. Dennis, Wydawnictwo Helion
<b>Oczyszczanie wody Tom 2 Procesy jednostkowe oczyszczania wody</b>, <font color="navy">Apolinary L. Kowal , Maria Świderska-Bróż , Małgorzata Wolska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Oczyszczanie wody Tom 2 Procesy jednostkowe oczyszczania wody, Apolinary L. Kowal , Maria Świderska-Bróż , Małgorzata Wolska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Eksploracja danych w modelowaniu użytkowników edukacyjnych systemów internetowych, Danuta Zakrzewska, Wydawnictwo EXIT

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności Zestaw multimedialny, Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman, Wydawnictwo Onepress

Adobe Acrobat 9/9 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Wykłady ze wstępu do matematyki Wprowadzenie do teorii mnogości, Wojciech Guzicki, Piotr Zakrzewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trening partnerstwa Związek solidny jak skała, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami