Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Harvard Business Review Marketing 69.00zł
Harvard Business Review Marketing

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-916-X

Ilość stron: 192

Data wydania: 03/2006

Twarda oprawa

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu.

Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

Rozdziały:

Świadectwo marki (7)
KEVIN LANE KELLER

Ożywianie umierającej marki (33)
MANNIE JACKSON

Jak prowadzić wojnę cenową (51)
AKSHAY R. RAO, MARK E. BERGEN I SCOTT DAVIS

Marketing kontekstowy - prawdziwa rola Internetu (81)
DAVID KENNY I JOHN F. MARSHALL

Powab globalnej marki (101)
DAVID A. AAKER I ERICH JOACHIMSTHALER

Jak zbudować silną markę korporacji? (125)
MARY JO HATCH I MAJKEN SCHULTZ

Baw, "dręcz" i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają) (143)
STEPHEN BROWN

Wzrost rentowności nakładów marketingowych dzięki projektowaniu eksperymentów (161)
ERIC ALMQUIST I GORDON WYNER

Harvard Business Review Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Marketing”, kupili także:

Likwidatorzy Czarnobyla Nieznane historie, Paweł Sekuła, Wydawnictwo Naukowe PWN

Współczesne systemy zarządzania Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko, Marek Bugdol, Piotr Jedynak, Wydawnictwo Onepress

Joga Poradnik zdrowia i urody, Vimla Lalvani, Wydawnictwo Buchmann

Zarządzanie projektami IT w małym palcu, Susan Snedaker, Nels Hoenig, Wydawnictwo Helion

Bezstopniowe przekładnie cierne Ciągła regulacja przełożenia za pomocą tarcia tocznego, Czesław Koziarski, Wydawnictwo WNT

Nowoczesna dietetyczna książka kucharska, Zofia Wieczorek-Chełmińska, Wydawnictwo PZWL

Podstawy C++, Tomasz R. Werner, Wydawnictwo PJWSTK

Prekariat Nowa niebezpieczna klasa, Guy Standing, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mechanik pojazdów samochodowych, Tadeusz Rychter, Wydawnictwo WSiP

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami