Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-7361-916-X
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2006
Twarda oprawa
Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.
"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu.
Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:
- Mierzenie i ocenianie wartości marki
- Ratowanie osłabionej marki
- Zarządzanie marką tak jak firmą
- Branding: budowanie świadomości marki
- Marketing przez Internet
- Zarządzanie marką globalną
- Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe
Rozdziały:
Świadectwo marki (7) KEVIN LANE KELLER
Ożywianie umierającej marki (33) MANNIE JACKSON
Jak prowadzić wojnę cenową (51) AKSHAY R. RAO, MARK E. BERGEN I SCOTT DAVIS
Marketing kontekstowy - prawdziwa rola Internetu (81) DAVID KENNY I JOHN F. MARSHALL
Powab globalnej marki (101) DAVID A. AAKER I ERICH JOACHIMSTHALER
Jak zbudować silną markę korporacji? (125) MARY JO HATCH I MAJKEN SCHULTZ
Baw, "dręcz" i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają) (143) STEPHEN BROWN
Wzrost rentowności nakładów marketingowych dzięki projektowaniu eksperymentów (161) ERIC ALMQUIST I GORDON WYNER
Harvard Business Review Marketing --- Pozycja niedostępna.---
|