Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Bizneswoman » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Technika wysokich napięć Wydanie VI

Technika wysokich napięć Wydanie VI

59.00zł
Harvard Business Review Kobiety i biznes 69.00zł
Harvard Business Review Kobiety i biznes

Autror: Harvard Business School Press

ISBN: 83-246-0265-8

Ilość stron: 232

Data wydania: 12/2006

Twarda oprawa

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę… a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet?

Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

  • obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
  • "szklany sufit" - opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
  • siła informacji - przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
  • studium przypadku - tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
  • praca w odpowiedniej firmie - czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
  • kobiety w roli zarządzających - nowy styl przewodzenia.

"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Rozdziały:

Odejścia i powroty czyli jak zatrzymać utalentowane kobiety na ścieżce zawodowej (7)
SYLVIA ANN HEWLETT I CAROLYN BUCK LUCE

Nowa droga na szczyt (37)
PETER CAPPELLI I MONIKA HAMORI

Wygrana walka o talent. Czasami konieczna jest rewolucja (59)
DOUGLAS M. MCCRACKEN

Mały manifest nawołujący do rozbicia szklanego sufitu (79)
DEBRA E. MEYERSON I JOYCE K. FLETCHER

Praca zawodowa a życie prywatne. Koniec gry, w której wygrywać może tylko jedna strona (107)
STEWART D. FRIEDMAN, PERRY CHRISTENSEN I JESSICA DEGROOT

Różnice mają znaczenie. Nowy paradygmat zarządzania różnorodnością (137)
DAVID A. THOMAS I ROBIN J. ELY

Kobiety jako priorytet ekonomiczny firmy (173)
FELICE N. SCHWARTZ

Kobiecy styl przewodzenia (201)
JUDY B. ROSENER

Harvard Business Review Kobiety i biznes
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Kobiety i biznes”, kupili także:

Przestań gadać, zacznij działać Kopniak w tyłek, w sześciu częściach, Sháá Wasmund, Wydawnictwo Onepress

Władca piorunów Nikola Tesla Biografia, Przemysław Słowinski , Krzysztof K. Słowiński, Wydawnictwo Fronda

Chemia środowiska, Jeremi Naumczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk, Marcin Jamkowski, Jacek Wacławski, Wydawnictwo Bezdroża

Wzorce projektowe Wydanie II, Gamma Erich, Helm Richard, Johnson Ralph, Vlissides John, Wydawnictwo WNT

Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań, Robert E. Dittmer, Wydawnictwo Onepress

Podręcznik biegacza, Bob Glover, Jack Shepherd, Florence Glover Shelly-Lynn, Wydawnictwo Buk Rower

Algorytmy dla bystrzaków, John Paul Mueller, Luca Massaron, Wydawnictwo Helion

Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II ro, Bartłomiej Stolarczyk, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami