Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Bizneswoman » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

39.90zł
31.92zł
Harvard Business Review Kobiety i biznes 69.00zł
Harvard Business Review Kobiety i biznes

Autror: Harvard Business School Press

ISBN: 83-246-0265-8

Ilość stron: 232

Data wydania: 12/2006

Twarda oprawa

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę… a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet?

Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

  • obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
  • "szklany sufit" - opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
  • siła informacji - przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
  • studium przypadku - tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
  • praca w odpowiedniej firmie - czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
  • kobiety w roli zarządzających - nowy styl przewodzenia.

"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Rozdziały:

Odejścia i powroty czyli jak zatrzymać utalentowane kobiety na ścieżce zawodowej (7)
SYLVIA ANN HEWLETT I CAROLYN BUCK LUCE

Nowa droga na szczyt (37)
PETER CAPPELLI I MONIKA HAMORI

Wygrana walka o talent. Czasami konieczna jest rewolucja (59)
DOUGLAS M. MCCRACKEN

Mały manifest nawołujący do rozbicia szklanego sufitu (79)
DEBRA E. MEYERSON I JOYCE K. FLETCHER

Praca zawodowa a życie prywatne. Koniec gry, w której wygrywać może tylko jedna strona (107)
STEWART D. FRIEDMAN, PERRY CHRISTENSEN I JESSICA DEGROOT

Różnice mają znaczenie. Nowy paradygmat zarządzania różnorodnością (137)
DAVID A. THOMAS I ROBIN J. ELY

Kobiety jako priorytet ekonomiczny firmy (173)
FELICE N. SCHWARTZ

Kobiecy styl przewodzenia (201)
JUDY B. ROSENER

Harvard Business Review Kobiety i biznes
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Kobiety i biznes”, kupili także:
<b>Zdjęcia makro Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Haje Jan Kamps</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zdjęcia makro Warsztaty fotograficzne, Haje Jan Kamps, Wydawnictwo HELION
<b>Mechanika techniczna Tom 1 Statyka i wytrzymałość materiałów Wydanie VI</b>, <font color="navy">Jan Misiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanika techniczna Tom 1 Statyka i wytrzymałość materiałów Wydanie VI, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wielki słownik rosyjsko-polski</b>, <font color="navy">Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielki słownik rosyjsko-polski, Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nośność i mechanizmy zniszczenia konstrukcji cienkościennych</b>, <font color="navy">Maria Kotełko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nośność i mechanizmy zniszczenia konstrukcji cienkościennych, Maria Kotełko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Modele dynamiczne elementów i układów napędów hydrostatycznych</b>, <font color="navy">Jerzy Tomczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modele dynamiczne elementów i układów napędów hydrostatycznych, Jerzy Tomczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych</b>, <font color="navy">Jan Czupajłło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych, Jan Czupajłło, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Marketing dla inżynierów naukowców i technologów</b>, <font color="navy">Tony Curtis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów, Tony Curtis, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Z talentem do gwiazd Jak robić karierę w show-biznesie</b>, <font color="navy">Adam Grzegorczyk, Tomasz Kopeć</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Z talentem do gwiazd Jak robić karierę w show-biznesie, Adam Grzegorczyk, Tomasz Kopeć, Wydawnictwo Onepress
<b>Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz</b>, <font color="navy">Robert Gordman, Armin Brott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz, Robert Gordman, Armin Brott, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Tajniki Windows Server 2016

Tajniki Windows Server 2016

149.00zł
119.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION

niedziela, 19 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami