Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Harvard Business Review Efektywna komunikacja 69.00zł
Harvard Business Review Efektywna komunikacja

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-903-8

Ilość stron: 218

Data wydania: 11/2005

Twarda oprawa

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona.

Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

  • Doskonalenie umiejętności słuchania innych
  • Określanie celu zebrania
  • Organizowanie zebrań
  • Prowadzenie spotkań
  • Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
  • Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
  • "Burze mózgów" - konstruktywne konflikty

Rozdziały:

Słuchanie ludzi (7)
RALPH G. NICHOLS I LEONARD A. STEVENS

    Jak poprowadzić zebranie? (31)
    ANTONY JAY

      Twórcze zebrania dzięki dzieleniu się władzą (65)
      GEORGE M. PRINCE

        Nikt nie ufa całkowicie szefowi (87)
        FERNANDO BARTOLOMÉ

          Wyćwiczona nieudolność (111)
          CHRIS ARGYRIS

            Ukryte komunikaty przekazywane przez menedżerów (129)
            MICHAEL B. MCCASKEY

              Jak dotrzeć do pracowników szeregowych i zmienić ich zachowania? (155)
              T.J. LARKIN I SANDAR LARKIN

                Konstruktywne konflikty w zespołach zarządzających (181)
                KATHLEEN M. EISENHARDT, JEAN L. KAHWAJY I L.J. BOURGEOIS III

                Harvard Business Review Efektywna komunikacja
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Efektywna komunikacja”, kupili także:

                Cyfrowe przetwarzanie sygnałów Metody algorytmy zastosowania, Dag Stranneby, Wydawnictwo BTC

                iCon Steve Jobs Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu, Jeffrey Young, William L. Simon, Wydawnictwo Emka

                Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami, Chet Holmes, Wydawnictwo MT Biznes

                Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego, Ireneusz Matusiak, Wydawnictwo Wolters Kluwer
                <b>Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Chłodnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II, Marcin Chłodnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych, Agnieszka Piechocka-Kałużna, Agnieszka Kryśkiewicz-Burnos, Radosław Ka, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Cyfrowa dorosłość Jak pokolenie sieci zmienia nasz świat, Don Tapscott, Wydawnictwo WAiP

                Chemia piękna Wydanie 2, Marcin Molski, Wydawnictwo Naukowe PWN

                Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone, Dariusz Puzyrkiewicz, Wydawnictwo Onepress

                piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami