Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Płyty i powłoki w przyrodzie, mechanice i biomechanice

Płyty i powłoki w przyrodzie, mechanice i biomechanice

24.15zł
19.56zł
Harvard Business Review Efektywna komunikacja 69.00zł
Harvard Business Review Efektywna komunikacja

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-903-8

Ilość stron: 218

Data wydania: 11/2005

Twarda oprawa

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona.

Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

  • Doskonalenie umiejętności słuchania innych
  • Określanie celu zebrania
  • Organizowanie zebrań
  • Prowadzenie spotkań
  • Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
  • Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
  • "Burze mózgów" - konstruktywne konflikty

Rozdziały:

Słuchanie ludzi (7)
RALPH G. NICHOLS I LEONARD A. STEVENS

    Jak poprowadzić zebranie? (31)
    ANTONY JAY

      Twórcze zebrania dzięki dzieleniu się władzą (65)
      GEORGE M. PRINCE

        Nikt nie ufa całkowicie szefowi (87)
        FERNANDO BARTOLOMÉ

          Wyćwiczona nieudolność (111)
          CHRIS ARGYRIS

            Ukryte komunikaty przekazywane przez menedżerów (129)
            MICHAEL B. MCCASKEY

              Jak dotrzeć do pracowników szeregowych i zmienić ich zachowania? (155)
              T.J. LARKIN I SANDAR LARKIN

                Konstruktywne konflikty w zespołach zarządzających (181)
                KATHLEEN M. EISENHARDT, JEAN L. KAHWAJY I L.J. BOURGEOIS III

                Harvard Business Review Efektywna komunikacja
                --- Pozycja niedostępna.---
                Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Efektywna komunikacja”, kupili także:

                Kabała pieniędzy Żydowska filozofia bogacenia się, Rabbi Nilton Bonder, Wydawnictwo Onepress

                Fizyka Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Ortyl Alfred, Wydawnictwo Omega

                Wojny walutowe Nadejście kolejnego globalnego kryzysu, James Rickards, Wydawnictwo Onepress

                Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji, Simon Sinek, David Mead, Peter Docker, Wydawnictwo Onepress

                Selenium. Automatyczne testowanie aplikacji, Prashanth Sams, Wydawnictwo Helion
                <b>Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
                Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress

                Microsoft Windows Server 2003 Organizacja usług sieciowych Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press

                Przestań gadać, zacznij działać Kopniak w tyłek, w sześciu częściach, Sháá Wasmund, Wydawnictwo Onepress

                Podstawy budownictwa Podręcznik, Bożenna Wapińska, Mirosława Popek, Wydawnictwo WSiP

                piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami