Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców? 29.00zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Autor: Elinor Stutz

ISBN: 978-83-246-0946-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 08/2007

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży - w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu - jak nigdzie indziej w biznesie - brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

  • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
  • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
  • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
  • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
  • zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
  • łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

Rozdziały:

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

  • Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji? (16)
  • Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"? (17)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

  • Moja historia (24)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

  • Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)
  • Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)
  • Moe (31)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

  • Poznane strategie sprzedaży (49)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

  • Klucz nr 1. Pasja (53)
  • Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

  • Wprowadź codzienną rutynę (60)
  • System zarządzania bazą kontaktów (61)
  • System punktowy (63)
  • Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji (65)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

  • Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci (81)
  • Świetnie na wszystkich frontach (85)
  • Jak powiększać swoją pulę klientów (87)
  • Podsumowanie strategii sprzedaży (95)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

  • Wytrwałość grzecznych dziewczynek (102)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

  • W terenie (106)
  • Przez telefon (110)
  • Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne? (113)
  • E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)
  • Wizyty w terenie w okresie świąt (117)
  • Wyjątkowe materiały korespondencyjne (119)
  • Rady końcowe (122)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

  • Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)
  • Prelegenci (128)
  • Mentorzy (129)
  • Wskazówki (131)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

  • Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży! (147)
  • Pod czujnym okiem (150)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

  • Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach (152)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

  • Nowa wersja "Żółwia i zająca" (156)
  • Niebezpiecznie blisko (158)
  • Stawiaj kropkę nad i (159)
  • Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)
  • Przeszkodził mu strach (161)
  • "Trudno uwierzyć..." (163)
  • Wskazówki (164)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

  • Oda do marketingu pionowego (170)
  • Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

  • Pamiętaj o językowym DNA (175)
  • Strategia odpowiedzi (182)
  • Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień (184)
  • Konkretne pytania (186)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

  • Tytuły rozdziałów (194)
  • Przykładowa oferta (195)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

  • Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)
  • Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

  • Wyznaczanie celów (220)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?”, kupili także:

Żagle nad pustynią. Z wiatrem przez Gobi, Anna Grebieniow, Wydawnictwo Bezdroża

Geografia Leksykon ucznia, Kiełbasiński Krzysztof, Wydawnictwo WNT

Realizacja Droga do wykonania planów, Tom Gorman, Wydawnictwo Onepress

Java Przewodnik dla początkujących. Wydanie VIII, Herbert Schildt, Wydawnictwo Helion

Technika i taktyka jazdy samochodem, Tomasz Talarczyk, Wydawnictwo Liwona

Polityka gospodarcza, Bolesław Winiarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać, Florence Scovel Shinn, Wydawnictwo Onepress

Multimedia w biznesie, Agnieszka Szewczyk, Wydawnictwo Difin
<b>Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów</b>, <font color="navy">Gunther Verheyen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów, Gunther Verheyen, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami