Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Czy Polska dogoni Niemcy

Czy Polska dogoni Niemcy

49.00zł
36.75zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców? 29.00zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Autor: Elinor Stutz

ISBN: 978-83-246-0946-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 08/2007

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży - w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu - jak nigdzie indziej w biznesie - brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

  • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
  • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
  • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
  • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
  • zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
  • łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

Rozdziały:

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

  • Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji? (16)
  • Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"? (17)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

  • Moja historia (24)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

  • Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)
  • Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)
  • Moe (31)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

  • Poznane strategie sprzedaży (49)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

  • Klucz nr 1. Pasja (53)
  • Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

  • Wprowadź codzienną rutynę (60)
  • System zarządzania bazą kontaktów (61)
  • System punktowy (63)
  • Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji (65)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

  • Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci (81)
  • Świetnie na wszystkich frontach (85)
  • Jak powiększać swoją pulę klientów (87)
  • Podsumowanie strategii sprzedaży (95)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

  • Wytrwałość grzecznych dziewczynek (102)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

  • W terenie (106)
  • Przez telefon (110)
  • Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne? (113)
  • E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)
  • Wizyty w terenie w okresie świąt (117)
  • Wyjątkowe materiały korespondencyjne (119)
  • Rady końcowe (122)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

  • Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)
  • Prelegenci (128)
  • Mentorzy (129)
  • Wskazówki (131)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

  • Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży! (147)
  • Pod czujnym okiem (150)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

  • Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach (152)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

  • Nowa wersja "Żółwia i zająca" (156)
  • Niebezpiecznie blisko (158)
  • Stawiaj kropkę nad i (159)
  • Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)
  • Przeszkodził mu strach (161)
  • "Trudno uwierzyć..." (163)
  • Wskazówki (164)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

  • Oda do marketingu pionowego (170)
  • Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

  • Pamiętaj o językowym DNA (175)
  • Strategia odpowiedzi (182)
  • Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień (184)
  • Konkretne pytania (186)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

  • Tytuły rozdziałów (194)
  • Przykładowa oferta (195)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

  • Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)
  • Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

  • Wyznaczanie celów (220)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?”, kupili także:
<b>Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione</b>, <font color="navy">Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione, Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Motywacja i osobowość Wydanie 2</b>, <font color="navy">Abraham Maslow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Motywacja i osobowość Wydanie 2, Abraham Maslow, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Technika w rolnictwie Część 1 Podręcznik</b>, <font color="navy">Andrzej Kulka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Technika w rolnictwie Część 1 Podręcznik, Andrzej Kulka, Wydawnictwo REA
<b>Rachunkowość Teoria ogólna i zadania z rozwiązaniami Wydanie II</b>, <font color="navy">Maria Niewiadoma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość Teoria ogólna i zadania z rozwiązaniami Wydanie II, Maria Niewiadoma, Wydawnictwo Difin
<b>Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III</b>, <font color="navy">Jason Beaird, James George</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III, Jason Beaird, James George, Wydawnictwo HELION
<b>Photoshop CC PL Szkoła efektu</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop CC PL Szkoła efektu, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Anatomia stretchingu Wydanie 2</b>, <font color="navy">Arnold G. Nelson, Jouko Kokkonen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Anatomia stretchingu Wydanie 2, Arnold G. Nelson, Jouko Kokkonen, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>O co zapytasz człowieka w lustrze? Pytania, które czynią przywódcę</b>, <font color="navy">Robert Steven Kaplan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
O co zapytasz człowieka w lustrze? Pytania, które czynią przywódcę, Robert Steven Kaplan, Wydawnictwo Onepress
<b>Monitorowanie otoczenia z Arduino</b>, <font color="navy">Emily Gertz, Patrick Di Justo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Monitorowanie otoczenia z Arduino, Emily Gertz, Patrick Di Justo, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4

Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami