Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców? 29.00zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Autor: Elinor Stutz

ISBN: 978-83-246-0946-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 08/2007

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży - w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu - jak nigdzie indziej w biznesie - brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

  • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
  • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
  • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
  • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
  • zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
  • łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

Rozdziały:

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

  • Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji? (16)
  • Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"? (17)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

  • Moja historia (24)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

  • Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)
  • Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)
  • Moe (31)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

  • Poznane strategie sprzedaży (49)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

  • Klucz nr 1. Pasja (53)
  • Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

  • Wprowadź codzienną rutynę (60)
  • System zarządzania bazą kontaktów (61)
  • System punktowy (63)
  • Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji (65)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

  • Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci (81)
  • Świetnie na wszystkich frontach (85)
  • Jak powiększać swoją pulę klientów (87)
  • Podsumowanie strategii sprzedaży (95)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

  • Wytrwałość grzecznych dziewczynek (102)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

  • W terenie (106)
  • Przez telefon (110)
  • Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne? (113)
  • E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)
  • Wizyty w terenie w okresie świąt (117)
  • Wyjątkowe materiały korespondencyjne (119)
  • Rady końcowe (122)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

  • Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)
  • Prelegenci (128)
  • Mentorzy (129)
  • Wskazówki (131)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

  • Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży! (147)
  • Pod czujnym okiem (150)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

  • Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach (152)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

  • Nowa wersja "Żółwia i zająca" (156)
  • Niebezpiecznie blisko (158)
  • Stawiaj kropkę nad i (159)
  • Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)
  • Przeszkodził mu strach (161)
  • "Trudno uwierzyć..." (163)
  • Wskazówki (164)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

  • Oda do marketingu pionowego (170)
  • Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

  • Pamiętaj o językowym DNA (175)
  • Strategia odpowiedzi (182)
  • Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień (184)
  • Konkretne pytania (186)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

  • Tytuły rozdziałów (194)
  • Przykładowa oferta (195)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

  • Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)
  • Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

  • Wyznaczanie celów (220)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?”, kupili także:
<b>Łamanie i zabezpieczanie aplikacji w systemie iOS</b>, <font color="navy">Jonathan Zdziarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Łamanie i zabezpieczanie aplikacji w systemie iOS, Jonathan Zdziarski, Wydawnictwo HELION
<b>E-commerce Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL</b>, <font color="navy">Larry Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-commerce Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL, Larry Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Biopaliwa Proekologiczne odnawialne źródła energii</b>, <font color="navy">Witold M. Lewandowski, Michał Rymus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Biopaliwa Proekologiczne odnawialne źródła energii, Witold M. Lewandowski, Michał Rymus, Wydawnictwo WNT
<b>Statystyka i chemometria w chemii analitycznej</b>, <font color="navy">James Miller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Statystyka i chemometria w chemii analitycznej, James Miller, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Narracja w powieści graficznej</b>, <font color="navy">Kamila Tuszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Narracja w powieści graficznej, Kamila Tuszyńska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Badania nieniszczące Podstawy defektoskopii</b>, <font color="navy">Anna Lewińska-Romicka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Badania nieniszczące Podstawy defektoskopii, Anna Lewińska-Romicka, Wydawnictwo WNT
<b>Zadania Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Eugeniusz Jakubas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zadania Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony, Eugeniusz Jakubas, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Algorytm sukcesu Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju</b>, <font color="navy">Les McKeown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Algorytm sukcesu Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju, Les McKeown, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy</b>, <font color="navy">Andrzej Pawluczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy, Andrzej Pawluczuk, Wydawnictwo BTC
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich

Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION

piątek, 19 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami