Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Logistyka w biznesie międzynarodowym

Logistyka w biznesie międzynarodowym

49.00zł
37.24zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców? 29.00zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Autor: Elinor Stutz

ISBN: 978-83-246-0946-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 08/2007

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży - w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu - jak nigdzie indziej w biznesie - brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

  • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
  • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
  • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
  • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
  • zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
  • łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

Rozdziały:

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

  • Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji? (16)
  • Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"? (17)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

  • Moja historia (24)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

  • Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)
  • Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)
  • Moe (31)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

  • Poznane strategie sprzedaży (49)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

  • Klucz nr 1. Pasja (53)
  • Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

  • Wprowadź codzienną rutynę (60)
  • System zarządzania bazą kontaktów (61)
  • System punktowy (63)
  • Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji (65)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

  • Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci (81)
  • Świetnie na wszystkich frontach (85)
  • Jak powiększać swoją pulę klientów (87)
  • Podsumowanie strategii sprzedaży (95)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

  • Wytrwałość grzecznych dziewczynek (102)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

  • W terenie (106)
  • Przez telefon (110)
  • Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne? (113)
  • E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)
  • Wizyty w terenie w okresie świąt (117)
  • Wyjątkowe materiały korespondencyjne (119)
  • Rady końcowe (122)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

  • Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)
  • Prelegenci (128)
  • Mentorzy (129)
  • Wskazówki (131)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

  • Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży! (147)
  • Pod czujnym okiem (150)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

  • Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach (152)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

  • Nowa wersja "Żółwia i zająca" (156)
  • Niebezpiecznie blisko (158)
  • Stawiaj kropkę nad i (159)
  • Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)
  • Przeszkodził mu strach (161)
  • "Trudno uwierzyć..." (163)
  • Wskazówki (164)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

  • Oda do marketingu pionowego (170)
  • Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

  • Pamiętaj o językowym DNA (175)
  • Strategia odpowiedzi (182)
  • Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień (184)
  • Konkretne pytania (186)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

  • Tytuły rozdziałów (194)
  • Przykładowa oferta (195)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

  • Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)
  • Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

  • Wyznaczanie celów (220)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?”, kupili także:
<b>Wstęp do matematyki Zbiór zadań</b>, <font color="navy">Wojciech Guzicki, Piotr Zakrzewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do matematyki Zbiór zadań, Wojciech Guzicki, Piotr Zakrzewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mikrokontrolery AVR programowanie w języku C przykłady zastosowań</b>, <font color="navy">Andrzej Witkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Mikrokontrolery AVR programowanie w języku C przykłady zastosowań, Andrzej Witkowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury</b>, <font color="navy">Aidas Bendoraitis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury, Aidas Bendoraitis, Wydawnictwo HELION
<b>Biała śmierć</b>, <font color="navy">Ken McClure</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Biała śmierć, Ken McClure, Wydawnictwo Amber
<b>Zbuntowany nastolatek 10 kroków do rozwiązania problemów i odbudowy relacji</b>, <font color="navy">Russell A. Barkley, Arthur L. Robin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zbuntowany nastolatek 10 kroków do rozwiązania problemów i odbudowy relacji, Russell A. Barkley, Arthur L. Robin, Wydawnictwo Sensus
<b>LINQ to Objects w C# 4.0</b>, <font color="navy">Troy Magennis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
LINQ to Objects w C# 4.0, Troy Magennis, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie makr w VBA dla Excela 2010/2013 Ćwiczenia</b>, <font color="navy">Mirosław Lewandowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie makr w VBA dla Excela 2010/2013 Ćwiczenia, Mirosław Lewandowski, Wydawnictwo HELION
<b>Fedora i Red Hat Enterprise Linux Praktyczny przewodnik Wydanie VI</b>, <font color="navy">Mark G. Sobell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fedora i Red Hat Enterprise Linux Praktyczny przewodnik Wydanie VI, Mark G. Sobell, Wydawnictwo HELION
<b>Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować</b>, <font color="navy">Robert Thompson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZonerPress</font>
Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować, Robert Thompson, Wydawnictwo ZonerPress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14

Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14

34.90zł
25.83zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus

wtorek, 25 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami