Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik elektryczny Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik elektryczny Słownik podręczny

39.00zł
29.64zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań</b>, <font color="navy">Szymański Karol, Dróbka Norbert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań, Szymański Karol, Dróbka Norbert, Wydawnictwo WNT
<b>Złota liczba</b>, <font color="navy">Matila C. Ghyka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Universitas</font>
Złota liczba, Matila C. Ghyka, Wydawnictwo Universitas
<b>Chłodnictwo i klimatyzacja Wydanie II</b>, <font color="navy">Kazimierz M. Gutkowski, Dariusz J. Butrymowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chłodnictwo i klimatyzacja Wydanie II, Kazimierz M. Gutkowski, Dariusz J. Butrymowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Migrena dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Diane Stafford, Jennifer Shoquist</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Migrena dla bystrzaków, Diane Stafford, Jennifer Shoquist, Wydawnictwo Onepress
<b>Ubuntu Oficjalny podręcznik. Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Matthew Helmke, Elizabeth K. Joseph, Jose Antonio Rey, Philip Ballew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ubuntu Oficjalny podręcznik. Wydanie VIII, Matthew Helmke, Elizabeth K. Joseph, Jose Antonio Rey, Philip Ballew, Wydawnictwo HELION
<b>Wielkie poszukiwanie Historia ekonomicznego geniuszu</b>, <font color="navy">Sylwia Nasar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Wielkie poszukiwanie Historia ekonomicznego geniuszu, Sylwia Nasar, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Repetytorium maturzysty Chemia</b>, <font color="navy">Małgorzata Dubiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Greg</font>
Repetytorium maturzysty Chemia, Małgorzata Dubiel, Wydawnictwo Greg
<b>Pracując nad kadrem w cyfrowej ciemni</b>, <font color="navy">David DuChemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Pracując nad kadrem w cyfrowej ciemni, David DuChemin, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Einstein w cytatach Pełne wydanie</b>, <font color="navy">Alice Calaprice, Freeman Dyson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Einstein w cytatach Pełne wydanie, Alice Calaprice, Freeman Dyson, Wydawnictwo Poltext
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Metody ilościowe w R Aplikacje ekonomiczne i finansowe + CD

Metody ilościowe w R Aplikacje ekonomiczne i finansowe + CD

81.20zł
69.02zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION

poniedziałek, 17 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami