Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

39.90zł
31.92zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>Windsurfing dla wszystkich</b>, <font color="navy">Zdzisław Wirga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Windsurfing dla wszystkich, Zdzisław Wirga, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa Studia przypadków Wydanie 2</b>, <font color="navy">Marek Panfil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa Studia przypadków Wydanie 2, Marek Panfil, Wydawnictwo Difin
<b>Sztuka wojny Wydanie III</b>, <font color="navy">Sun-Tzu (Author), Ralph D. Sawyer (Translator)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wojny Wydanie III, Sun-Tzu (Author), Ralph D. Sawyer (Translator), Wydawnictwo Onepress
<b>Wstęp do algebry Część 3 Podstawowe struktury algebraiczne</b>, <font color="navy">Aleksiej I. Kostrikin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do algebry Część 3 Podstawowe struktury algebraiczne, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
<b>Volkswagen Transporter (T5) modele od V 2003</b>, <font color="navy">Sławomir Polkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Transporter (T5) modele od V 2003, Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Rynkowe instrumenty finansowe Wydanie 2</b>, <font color="navy">Andrzej Sopoćko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rynkowe instrumenty finansowe Wydanie 2, Andrzej Sopoćko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mac OS X Leopard Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Łukasz Suma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mac OS X Leopard Ćwiczenia praktyczne, Łukasz Suma, Wydawnictwo HELION
<b>Termodynamika Wydanie 7</b>, <font color="navy">Jan Szargut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Termodynamika Wydanie 7, Jan Szargut, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2

Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2

59.00zł
44.84zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

środa, 20 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami