Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wykłady z fizyki. Tom 2 Elektryczność i magnetyzm. Fale. Optyka

Wykłady z fizyki. Tom 2 Elektryczność i magnetyzm. Fale. Optyka

59.00zł
43.66zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>Informatyczne narzędzia procesów logistycznych</b>, <font color="navy">Mirosław Chaberek, Andrzej Jezierski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Informatyczne narzędzia procesów logistycznych, Mirosław Chaberek, Andrzej Jezierski, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Asembler Sztuka programowania Wydanie 2</b>, <font color="navy">Randall Hyde</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Asembler Sztuka programowania Wydanie 2, Randall Hyde, Wydawnictwo HELION
<b>Mózg psychopaty</b>, <font color="navy">James Fallon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
Mózg psychopaty, James Fallon, Wydawnictwo GWP
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 1 Wydanie 16</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 1 Wydanie 16, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy Podręcznik do nauki zawodu Część 2 Kwalifikacja E.12.1</b>, <font color="navy">Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy Podręcznik do nauki zawodu Część 2 Kwalifikacja E.12.1, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP
<b>Rachunkowość międzynarodowa</b>, <font color="navy">Kazimiera Winiarska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Rachunkowość międzynarodowa, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo ODDK
<b>Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów</b>, <font color="navy">Mark Rollins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów, Mark Rollins, Wydawnictwo APN Promise
<b>Zadania z mechaniki ogólnej Część 1 Statyka Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Jan Misiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zadania z mechaniki ogólnej Część 1 Statyka Wydanie VIII, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Excel dla menedżera Casebook</b>, <font color="navy">Jacek Cypryjański, Anna Borawska, Tomasz M. Komorowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Excel dla menedżera Casebook, Jacek Cypryjański, Anna Borawska, Tomasz M. Komorowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami